وبلاگ

چاپ تقویم رومیزی تبلیغاتی

چاپ تقویم رومیزی تبلیغاتی

چاپ تقویم رومیزی تبلیغاتی با بهترین کیفیت در فروشگاه فاخر گیفت برای شما عزیزان در دسترس میباشد. تقویم رومیزی تبلیغاتی ابزاری کاربردی و مهم در زندگی روزمره است که به افراد کمک می کند زمان خود را به بهترین شکل ممکن مدیریت کنند. این تقویم ها عمدتاً روی میزها یا در محل کار قرار می گیرند و بر اساس ماه ها، روزهای هفته و تعطیلات تقسیم می شوند. افراد به راحتی می توانند رویدادهای مهم زندگی خود را روی یک تقویم رومیزی ثبت کنند و از آن برای برنامه ریزی بهتر استفاده کنند. در ادامه با فاخر گیفت همراه باشید تا بهترین فروشگاه را برای چاپ تقویم رومیزی تبلیغاتی به شما عزیزان معرفی کنیم.

چاپ تقویم رومیزی تبلیغاتی

برای چاپ تقویم رومیزی تبلیغاتی  از کاغذ گلاسه استفاده می شود که وزن آن بین 150 تا 300 گرم است. هنگام چاپ تقویم رومیزی تبلیغاتی ، صفحه ای در جلوی تقویم به عنوان جلد قرار داده می شود و اگر تقویم رومیزی اختصاصی سفارش داده اید، این صفحه حاوی آگهی، آدرس و لوگوی برند شما است.

اطلاعات بیشتر: ایده طراحی تقویم تبلیغاتی 

اگر می خواهید تقویم رومیزی که سفارش داده اید بیشتر جلب توجه کند، می توانید از آبکاری طلا یا نقره روی پایه یا قسمت هایی از طرح ها و کتیبه ها استفاده کنید. لازم به ذکر است که ما باید یک حاشیه امن برای صفحات تقویم در دسکتاپ بگذاریم  زیرا ممکن است هنگام برش یا ایستادن روی پایه وضعیت نامطلوبی ایجاد کند. برای چاپ تقویم رومیزی تبلیغاتی عوامل زیادی نقش دارند برای مثال:

  • ابعاد تقویم
  • جنس کاغذ تقویم
  • تعداد صفحات
  • طراحی گرافیکی
  • تیراژ مورد نظر
  • آستری که بر روی پایه قرار میگیرد

چاپ تقویم رومیزی تبلیغاتی

انواع کیفیت چاپ بر روی تقویم رومیزی تبلیغاتی

دو نوع کیفیت چاپ برای چاپ تقویم استفاده می شود: چاپ افست و چاپ دیجیتال. چاپ افست معمولاً برای تکمیل فرآیند چاپ یک محصول زمان بیشتری می برد، اما چاپ افست از کیفیت بالایی برخوردار است. اما چاپ تقویم دیجیتال یا چاپ فوری در زمان کوتاه تری و در نسخه های مختلف قابل انجام است و کیفیت چاپ آن کمی کمتر از چاپ افست است. لازم به ذکر است تقویم رومیزی تبلیغاتی جز کاربردی هدایای تبلیغاتی فاخر گیفت میباشد که شما عزیزان میتوانید برای خود و دوستانتان با چاپ اختصای سفارش دهید.

مراحل چاپ تقویم رومیزی تبلیغاتی

قبل از ورود به بحث قیمت و اختصاصی بودن چاپ تقویم رومیزی تبلیغاتی باید به مراحل چاپ بپردازید. مراحل چاپ تقویم رومیزی تبلیغاتی به صورت زیر است:

انتخاب نوع کاغذ: نوع پایه تقویم رومیزی در انتخاب روش چاپ تاثیری ندارد اما بر کیفیت تقویم رومیزی تاثیر می گذارد و باید قبل از مرحله چاپ نوع پایه آن مشخص شود. از طرفی پایه های تقویم رومیزی محل مناسبی برای تبلیغات هستند و از آنجایی که تبلیغات حرف اول را در این ابزار چاپی می زند به همین دلیل اهمیت دارد. یک تقویم رومیزی می تواند دو نوع پایه داشته باشد: سخت و غیر سخت.

برای مواد سخت از کاغذ یا مقوای دوتایی با روکش های مختلف استفاده می شود. برای پوشش پایه تقویم رومیزی از جلد گالینگور چاپی یا جلد براق و سلفون (به اصطلاح پایه سلفون) استفاده می شود. با توجه به اینکه تبلیغات باید بر روی این زیرلایه ها چاپ شود، انتخاب بهترین روش برای چاپ زیرلایه تقویم رومیزی نیز ممکن است یک نکته مهم باشد. چاپ بر اساس تقویم رومیزی با روش های مختلف تذهیب، نقره کاری و ... قابل انجام است.

مراحل چاپ تقویم رومیزی تبلیغاتی

انتخاب پایه تقویم: در این مرحله می خواهیم فرآیند چاپ تقویم رومیزی تبلیغاتی  را آزمایش کنیم. نکته رایج در تمامی روش های چاپ تقویم رومیزی تبلیغاتی ، بررسی مجدد فایل طرح ارسالی به چاپخانه است. پرداختن به تمام مراحل چاپ برای هر روش چاپ در یک مقاله کار ساده ای نیست، بنابراین سعی می کنیم به طور خلاصه یکی از محبوب ترین و پرکاربردترین روش ها را بررسی کنیم.

تهیه زینک: در مرحله اول طرح نهایی تقویم رومیزی با استفاده از دستگاهی به نام پلیت ستر بر روی ورق های آلومینیومی چاپ می شود. این ورق های آلومینیومی به نام زینک شناخته می شوند. چاپ افست تقویم رومیزی بر اساس 4 رنگ اصلی (آبی، قرمز، زرد و مشکی) انجام می شود، بنابراین در مرحله تبدیل فایل به زینک خروجی حداکثر چهار زینک (4 صفحه آلومینیومی با 4 رنگ اصلی) خواهد بود.

چاپ تقویم رومیزی: هر یک از ورق های زینک یا آلومینیوم تهیه شده در مرحله قبل مربوط به یکی از رنگ های اصلی (4 ورق زینک) می باشد. هر کدام از زینک ها به یک برج متناسب با رنگ خود متصل می شوند و سپس دستگاه به طور متناوب کاغذهایی را به داخل دستگاه می کشد و از هر برج عبور می کند تا هر چهار رنگ روی کاغذ قرار گیرد و طرح روی کاغذ چاپ شود.

نتایج این مرحله کاغذهایی با طرح و رنگ تقویم رومیزی، پایه های تقویم رومیزی و برگه های تقویم رومیزی اضافی می باشد. در مرحله بعد خدمات پس از چاپ تقویم رومیزی تبلیغاتی که در بالا توضیح داده شد در صفحات تقویم و پایگاه داده چاپی انجام می شود. در پایان مرحله چاپ، ورق های بزرگ کاغذ چاپ شده توسط دستگاه های برش بریده شده و به مرحله صحافی برده می شود.

اطلاعات بیشتر: 10 ایده تقویم رومیزی تبلیغاتی

صحافی: صحافی آخرین و مهمترین مرحله است. مهم نیست که از کدام روش چاپ تقویم رومیزی تبلیغاتی استفاده می شود، صحافی در همه روش های چاپ مشترک است. صحافی شکل نهایی و جذابیت تقویم رومیزی تبلیغاتی  را تعیین می کند. تقویم های رومیزی معمولا دارای سیم یا فنر صحافی هستند. علاوه بر زیبایی تقویم رومیزی، این صحافی ها  ورق زدن را نیز آسان می کنند.

قیمت چاپ تقویم رومیزی تبلیغاتی

قیمت چاپ تقویم رومیزی تبلیغاتی  به عوامل مختلفی بستگی دارد که ما با آنها سروکار داریم، این عوامل ممکن است شامل قیمت دلار، مواد اولیه مصرفی، عوارض کارخانه و ... باشد. تعیین قیمت چاپ تقویم رومیزی تبلیغاتی غیرممکن است، زیرا هر روز شامل تغییرات است و بالا یا پایین می رود. برای اطلاع از قیمت های روز پیشنهاد می کنیم با مشاورین ما در فاخر گیفت تماس بگیرید و از قیمت روز مطلع شوید.

برای چاپ تقویم رومیزی تبلیغاتی با شماره های درج شده در وب سایت فاخر گیفت در تماس باشید و برای دیدن انواع مدل ها با چاپ مختلف به وب سایت ما مراجعه کنید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *