وبلاگ

انواع هدایای تبلیغاتی نمایشگاهی

انواع هدایای تبلیغاتی نمایشگاهی

صاحبان بسیاری از شرکت ها و کسب و کارها به دنبال استفاده از انواع هدایای تبلیغاتی نمایشگاهی و لاکچری، به عنوان روشی برای بازاریابی، مارکتینگ و در نتیجه گسترش کسب و کار، و افزایش درآمد آن هستند. صاحبان کسب و کارهای مختلف، فارغ از این که وسعت کسب و کارشان چقدر است یا این که در چه حوزه ای فعالیت می کنند،

از روش های مارکتینگ و بازاریابی مختلفی استفاده میکنند تا کسب و کارشان را به افراد و مخاطبان بیشتری نشان دهند و در نهایت آنها را تبدیل به مشتری کنند. در صورتی که شما هم به دبنال راهی برای تبلیغات کسب و کارتان هستید و یا اگر که به تبلیغات و روشهای مختلف آن علاقه دارید، بد نیست که با انواع هدایای تبلیغاتی لاکچری آشنا باشید. با فاخر گیفت همراه باشید.

سال جدید شروع شده است و بازار نمایشگاه های داخلی و بین المللی داغ است. اگر شما نیز در ماه های آتی قرار است که در یک نمایشگاه شرکت کنید و محصولات خود را عرضه کنید در این بخش با ما همراه باشید. می دانید که یکی از راه های جذب مشتری در نمایشگاه ها استفاده از هدایای تبلیغاتی نمایشگاهی می باشد. در ادامه می خواهیم برخی از این هدایای زیبا را به شما معرفی کنیم.

خرید هدیه تبلیغاتی نمایشگاهی

هیچگاه پیش از این که از اصل موضوعی مطلع نشدیم، نباید به سراغ مباحث جزئی آن برویم، این قضیه در مورد هدایای تبلیغاتی هم وجود دارد و بهتر است که پیش از پرداختن به مباحثی مثل انواع هدایای تبلیغاتی نمایشگاهی یا هدایای تبلیغاتی لاکچری، کمی درباره خود هدایای تبلیغاتی صحبت کنیم. هدایای تبلیغاتی کالاهایی هستند که کسب و کارهای مختلف به جهت شناساندن و معرفی محصولات، خدمات و در کل کسب و کارشان به مخاطبان و مردم، آنها را بهشان هدیه میدهند.

شکل کلی هدایای تبلیغاتی که افراد با پرداختن قیمت هدایای تبلیغاتی نمایشگاهی یا سایر انواع هدایای تبلیغاتی آن را تهیه و به افراد مختلف هدیه م دهند، اینگونه است که بر روی قسمتی از آن اطلاعات مرتبط با کسب و کار به صورت خوانا و جذاب درج شده است. همچنین این را هم بدانید هدایای تبلیغاتی در دسته بازاریابی چریکی یا پارتیزانی قرار میگیرند.

یکی از مهم ترین بخش های شرکت در نمایشگاه ها، خرید هدیه تبلیغاتی نمایشگاهی می باشد. برای خرید و یا مشاهده انواع هدیه هایی که می توانید در نمایشگاه ها به مردم هدیه دهید می توانید به فاخر گیفت مراجعه کنید و بهترین هدیه ای که متناسب با بودجه شما باشد را انتخاب و آن را سفارش دهید.

انواع هدایای تبلیغاتی نمایشگاهی

انواع هدایای تبلیغاتی لاکچری

انواع هدایای تبلیغاتی لاکچری

صاحبین کسب و کارهایی که از روش دادن هدایای تبلیغاتی برای مارکتینگ استفاده میکنند، زمان و مکانهای مختلفی را با توجه به هدف گذاری ای که دارند، برای دادن این هدایا به افراد مختلف و مخاطبین حوزه کاریشان انتخاب میکنند، که یکی از این مکانها نمایشگاه های حوزه کاری آنها میباشد. یکی از بهترین مکانها برای دادن هدایای تبلیغاتی به مخاطبین یک کسب و کار، در زمان برگزاری نمایشگاه های مرتبط با آن حوزه میباشد.

آن هم به این دلیل که در زمان برگزاری نمایشگاه ها میشود گفت که درصد بسیار بالایی از مخاطبین و افرادی که میتوانند تبدیل به مشتری بالقوه یک کسب و کار شوند، در نمایشگاه مرتبط با حوزه کاری‌ آن کسب و کار حضور دارند، همچنین علاوه بر این، به این علت که جو محیط نمایشگاه تماما در حوزه تخصصی کسب و کار مشخصی است، تاثیر هدیه تبلیغاتی ای که در نمایشگاه به افراد داده میشود، بسیار بیشتر از سایر اوقات خواهد بود. برای آشنایی شما با انواع هدایای تبلیغاتی نمایشگاهی، برخی از آنها در قسمت پایینی معرفی شده اند.

خودکارهای تبلیغاتی

یکی از انواع هدایای تبلیغاتی نمایشگاهی که شما میتوانید با پرداخت قیمت هدایای تبلیغاتی نمایشگاهی آن را تهیه نمایید، خودکارهای تبلیغاتی می باشند، خودکارهای تبلیغاتی با این که در دسته هدایای تبلیغاتی لاکچری قرار نمی گیرند، اما هدایای تبلیغاتی ای مفید، اثرگذار و کاربردی هستند. خودکارهای تبلیغاتی یکی از بهترین راه ها برای شروع گفت و گو با مخاطبان و مشتریان بالقوه هستند و دادن آنها به این افراد، فرصت صحبت و گفت و گو با آنها را فراهم میکند.

بطری آب تبلیغاتی

یکی از انواع هدایای تبلیغاتی لاکچری که خیلی انجام آن مرسوم نیست، بطری آب تبلیغاتی می باشد. بطری آب تبلیغاتی با این که خیلی مرسوم نیست، اما هدیه تبلیغاتی مناسب، و تاثیر گذاری برای نمایشگاه ها محسوب میشود.

برای استفاده از بطری به عنوان تبلیغات شما میتوانید، برچسبهایی را با نام و اطلاعت کسب و کار خود چاپ کرده و آنها را به جای برچسب شرکت تولید کننده آب معدنی، ‌بر روی بطری بچسبانید. مخاطبی که احتمالا مدت طولانی ای را در نمایشگاه به شکل پیاده طی کرده است، با دیدن بطری تبلیغاتی شما، هم خوشحال میشود و هم تحت تاثیر قرار میگیرد.

لیوان تبلیغاتی

لیوانهای تبلیغاتی یکی از قویترین و بهترین انواع هدایای تبلیغاتی نمایشگاهی میباشند. لیوان تبلیغاتی، لیوانی است که اطالاعات مربوط به کسب و کار شما بر روی قسمت های آن چاپ شده است. لیوانهای تبلیغاتی به این علت که وسیله ای کاربردی هستند و افراد در روزمره خود از آنها استفاده میکنند، باعث میشوند که تبلیغ شما تا زمانی که فرد از لیوان استفاده میکند، بطور روزانه تکرار شود و توجه اطرافیان فرد مصرف کننده لیوان هم به برند و کسب و کار شما جلب شود.

دفترچه تبلیغاتی

دفترچه ها نوعی دفتر های کوچک هستند که به عنوان دفترچه یادداشت یا دفترچه تلفن قابل استفاده هستند. استفاده از دفترچه هایی که طرح هایی خاص و خلاقانه در ارتباط با کسب و کار شما بر روی آنها درج شده است باعث میشود که افراد توجهشان به برند و خدمات شما جلب شود و ترغیب شوند که از خدمات شما استفاده کنند. در صورت استفاده از دفاتری که طراحی خاص و بسیار زیبا مثل حکاکی دارند، حتی میتوان دفترچه های تبلیغاتی را نوعی از هدایای تبلیغاتی لاکچری هم دانست.

ویژگی های هدایای تبلیغاتی نمایشگاهی

انواع هدایای تبلیغاتی لاکچری

انواع هدایای تبلیغاتی لاکچری

یکی از انواع هدایایی که شما میتوانید از آنها به عنوان انواع هدایای تبلیغاتی نمایشگاهی استفاد کنید، هدایای تبلیغاتی لاکچری میباشند. هدایای تبلیغاتی لاکچری هدایایی هستند که از ارزش مادی بیشتری نسبت به هدایای عادی برخورداند و به اصطلاح لوکس یا لاکچری محسوب میشوند.

هدایای تبلیغاتی لاکچری با آن که هزینه بییشتری برای تهیه آنها نیار است اما به این دلیل که باعث جلب توجه بیش از پیش مخاطبین و ایجاد شدن حس مثبت، و وفادار شدن مشتری نسبت به برند و کسب و کار شما میشوند، باعث میشوند که افراد مدت زمان بیشتری کسب و کار شما را در ذهن خود نگه دارند. به طور کلی میشود این گونه گفت که هدایای تبلیغاتی لاکچری از هدایایی هستند که قیمت هدایای تبلیغاتی نمایشگاهی در نوع آن ها بیشتر از بقیه انواع هدایا است اما در مقابل احتمال اینکه افراد را به مشتری کسب و کار شما تبدیل کنند هم، بیشتر از سایر انواع هدایا میباشد.

مزایای خرید هدیه تبلیغاتی نمایشگاهی

  • _ باعث جذب مخاطبان و مشتریان به غرفه نمایشگاهی می گردد. زیرا بیشتر افرادی که از نمایشگاه ها بازدید می کنند، دوست دارند هدیه تبلیغاتی نمایشگاهی دریافت کنند.
  • _ به عنوان برترین استراتژی بازاریابی و تبلیغات شناخته می شود و می توانند باعث افزایش آگاهی از برند شما گردند.
  • _ باعث می شود تا مشتریان بالقوه و مخاطبان و مشتریان شما توجه بیشتری به شما داشته باشند و احتمال اینکه در آینده به شما بازگردند بیشتر خواهد بود.
  • _ هدیه تبلیغاتی نمایشگاهی راهی برای ایجاد یک تبادل و ارتباط واقعی و فرصت های تجاری خوب با شرکای شما هستند.
  • _ هدیه تبلیغاتی نمایشگاهی ارزش افزوده شرکت شما را نشان می دهد و خاطره ای خاص و اختصاصی برای مشتریان و مخاطبان شما برجای می گذارند. در واقع آنها برای نمایش تصویر شما عالی هستند.
  • _ باعث ارائه یک تصویر حرفه ای و اختصاصی به مخاطبان و مشتریان شما می گردند.
  • _ اگرکه در انتخاب هدیه تبلیغاتی نمایشگاهی با هوشمندی عمل کنید، مخاطبان و مشتریان شما از آنها استفاده خواهند کرد و در طول استفاده با هر بار دیده شدن تبلیغات صورت گرفته بر روی آن، برند شما یادآوری می شود.
  • _ شخص یا مشتری که یک هدیه تبلیغاتی نمایشگاهی دریافت می کند، برند شما را به خاطر می آورد و در نتیجه شما را به دیگران ترجیح می دهد.
  • _ روش تبلیغات با استفاده از هدیه تبلیغاتی نمایشگاهی به نسبت سایر روش ها کم هزینه تر است و شما می توانید با صرف بودجه ای اندک دیده شوید.
  • _ توزیع هدیه تبلیغاتی نمایشگاهی در رویدادهای نمایشگاهی باعث تمایز شما از رقبا می گردد.
  • _ توزیع هدیه تبلیغاتی می تواند باب تماس و ارتباط با بازدیدکنندگان از غرفه را که هریک می توانند یک مشتری بالقوه باشند باز کند.

قیمت هدایای تبلیغاتی نمایشگاهی

قیمت هدایای تبلیغاتی نمایشگاهی هم درست به مانند تقریبا تمامی وسایل و محصولات در بازار ایران، به علت تحریم ها و مشکلات اقتصادی، میزان ثابتی ندارد، به طوری که ممکن است حتی اگر که قیمتی هم در اینجا بیان شود‌، تنها تا چند دقیقه بیشتر معتبر نباشد.

از همین رو بهتر است برای کسب اطلاعات بیشتر درباره قیمت هدایای تبلیغاتی لاکچری و سفارش انواع هدایای تبلیغاتی نمایشگاهی، به سایت فاخر گیفت که یکی از بهترین مراکز ارائه هدایای تبلیغاتی میباشد، مراجعه کنید، با تماس با مشاورین آنها از مشاوره تخصصی بهره مند شوید و در نهایت هم هدایای تبلیغاتی مد نظرتان را از آنجا تهیه نمایید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *