وبلاگ

سفارش تقویم تبلیغاتی ارزان

سفارش تقویم تبلیغاتی ارزان

سفارش تقویم تبلیغاتی ارزان، یکی از اعمالی است که بسیاری از صاحبین کسب و کار های مختلف، برای تبلیغ و ایجاد ارزش در دید مخاطبان شان، از آن استفاده می کنند. اگر که مستحضر باشید، احتمالا بدانید که تقویم های تبلیغاتی، یکی از زیر مجموعه های هدایای تبلیغاتی محسوب می شوند. تقویم های تبلیغاتی علاوه بر این که جزء‌ هدایای تبلیغاتی محسوب می شوند، در دسته هدیه های تبلیغاتی پرکاربرد و بسیار موثر هم قرار دارند. در ادامه بحث سفارش تقویم تبلیغاتی ارزان هم همراه فاخرگیفت باشید تا بیشتر و بهتر درباره مسائلی مثل سفارش تقویم تبلیغاتی ارزان، قیمت تقویم تبلیغاتی، مرکز فروش تقویم رومیزی تبلیغاتی و… بدانید.

سفارش تقویم تبلیغاتی ارزان

قبل از این که به سراغ سفارش تقویم تبلیغاتی ارزان برویم، بد نیست که کمی تعریف تقویم را مروری کنیم. تقویم در اصطلاح نجومی، مجموعه ‌ای از اصول و قوانین است که برای تنظیم زمان و تطبیق سال حقیقی (مدت زمان یک دور کامل زمین به دور خورشید) با سال مجازی (مدت زمانی که انسان‌ها در محاسبهٔ سال و تقسیمات آن در تقویم به کار میبرند) و چگونگی تقسیم آن به بخش‌ های کوچکتر، جهت انجام امور کشاورزی، مالی، آیینی، اجتماعی، زناشویی، شرعی و انجام فرایض دینی مورد استفاده قرار ميگیرد كه در زبان فارسی با کلمهٔ (گاهشماری) و در شکل مدون آن با (گاهنامه) مترادف است.

سفارش تقویم تبلیغاتی 1402 با ارزان ترین قیمت: 09125373413

انسان متمدن در کنار دیگر نشانه‌ های تمدن، از تقویم رومیزی به عنوان وسیله ‌ای برای مشخص کردن زمان استفاده کرد. سنگ نبشته‌ ها، کتیبه‌ ها و کنده‌ کاری ‌های ابنیه ميتواند شاهدی محکم بر این مدعا باشد. شما هم با پرداخت قیمت تقویم تبلیغاتی رومیزی براي سفارش تقويم تبليغاتي ارزان میتوانید به یک مرکز فروش تقویم رومیزی تبلیغاتی معتبری مثل فاخر گیفت مراجعه کنید.

کسب اطلاعات بیشتر: مشاهده انواع تقویم تبلیغاتی 1402

اما شمايي كه به دنبال سفارش تقویم تبلیغاتی ارزان هستید، باید با بحث دیگری هم آشن باشید، یعنی انواع تقویم تبلیغاتی. دنیای هدایای تبلیغاتی یک دنیای کاملا وسیع و گسترده است، و طیف وسیعی از وسایل و چیز ها را در بر گرفته است، که هر کدام از این وسایل، خود هم به دسته های مختلف و متنوعی تقسیم می شوند. این داستان در مورد تقویم تبلیغاتی هم وجود دارد، و شما در زمان سفارش تقویم تبلیغاتی یا در زمان پرداخت قیمت تقویم تبليغاتی قادر خواهید بود با مراجعه به مرکز فروش تقویم رومیزی تبلیغاتی، از میان این انواع مختلف تقویم های تبلیغاتی یکی را انتخاب نمایید.

سفارش تقویم تبلیغاتی ارزان

سفارش تقویم تبلیغاتی ارزان

سفارش تقویم تبلیغاتی دیواری ارزان

یکی از انواع تقیوم های تبلیغاتی که شما می توانید در زمان سفارش تقویم تبلیغاتی ارزان آن را تهیه نمایید، تقویم های دیواری هستند. تقویم های دیواری معمولا بر روی مقوا یا کاغذ گلاسه چاپ می شوند، و در قسمت بالایی آن ها تبلیغ مد نظر شما یا مشخصات کسب و کارتان چاپ و درج می شود، و در قسمت پایینی تاریخ و تقویم.

سفارش تقویم تبلیغاتی جیبی ارزان

یکی دیگر از انواع تقویم های تبلیغاتی که البته به اندازه تقویم های تبلیغاتی رومیزی که جلو تر با آن ها آشنا خواهیم شد، و تقویم های تبلیغاتی دیواری کاربرد ندارد، تقویم تبلیغاتی جیبی است. البته این به آن معنی نیست که تقویم تبلیغاتی جیبی هدیه تبلیغاتی خوبی نیست، بلکه به این معنی است که کاربرد دارد، آن هم کاربرد زیادی، اما در مقایسه با تقوبم های تبلیغاتی رومیزی و دیواری کاربردش کمتر است. این نوع از تقویم ها معمولا به شکل یک دفتر چه کوچک هستند، و در قسمت های ابتدایی و انتهایی آن ها مشخصات کسب و کار و یا تبلیغ مد نظر شما چاپ می شود.

سفارش تقویم تبلیغاتی رومیزي ارزان

فارغ از بحث هدایای تبلیغاتی، می شود گفت که پر استفاده و پر کاربرد ترین نوع از انواع تقویم ها، تقویم های رومیزی هستند. این تقویم ها در سایز های مختلفی طراحی و تولید می شوند و نحوه استفاده از آن ها به این شکل است که از یک فنر، یک تکه مقوای نگه دارند، و برگه های ماه های مختلف سال تشکیل شده اند و معمولا بر روی میز ها قرار می گیرند. به جرعت می شود گفت که پرداخت قیمت تقویم تبلیغاتی رومیزی به مرکز فروش تقویم رومیزی تبلیغاتی، یکی از بهترین گزینه ها برای شما در زمیان سفارش تقویم تبلیغاتی ارزان هستند.

کسب اطلاعات بیشتر: سفارش سالنامه تبلیغاتی 1402

قيمت تقويم تبليغاتي ارزان

هر چیزی در این دنیا مزیت ها و معایب خاص خودش را دارد و سفارش تقویم تبلیغاتی ارزان هم از این قضیه مستثنی نیست. از همین رو در این قسمت، پیش از صحبت درباره قیمت تقویم تبلیغاتی، می خواهیم کمی به بررسی مزایای سفارش تقویم تبلیغاتی ارزان بپردازیم. اگر بخواهیم به نکات مثبت تبلیغات از طریق تقویم صحبت کنیم به موارد بسیاری می توان اشاره نمود که در قسمت پایینی به برخی از آن ها اشاره می شود.

سفارش تقویم تبلیغاتی ارزان

سفارش تقویم تبلیغاتی ارزان

تبلیغات ارزان: درباره سفارش تقویم تبلیغاتی ارزان و قیمت تقویم تبلیغاتی باید گفت که از جمله ی تبلیغات پر بازده و ارزان هستند. هزینه ای که یک تقویم از شما در طول 365 روز سال کسر می کند بسیار ناچیز است، شما می توانید با هزینه ای کمتر از نوشیدن یک فنجان چای تبلیغاتی همه جانبه و تاثیر گذار داشته باشید..

تبلیغاتی همه جانبه: وقتی شما با سفارش تقویم تبلیغاتی ارزان، تبلیغات خود را در قالب تقویم ارائه می دهید برندتان را تنها به یک شخص معرفی نمیکنید بلکه این تقویم تبلیغاتی در معرض دید افراد دیگر نیز قرار می گیرد و همانند یک تابلو تبلیغاتی یا بیلبورد تبلیغاتی عمل می کند برای مثال وقتی شما یک تقویم رومیزی  را به عنوان هدیه ی تبلیغاتی ارائه می دهید و او این تقویم را بر روی میز کار خود قرار می دهد گویی یک بیلبور تبلیغاتی کوچک را بر روی میز خود قرار داده است و هر مراجعه کننده به محض مشاهده ی این تقویم برند شما را در ذهن خود حک خواهد کرد.

ارتباط راحت: تا کنون از سفارش تقویم تبلیغاتی ارزان و در کل تقویم به عنوان یک هدیه ی ماندگار یاد کردیم که همراه همیشگی فرد در تمام مراحل زندگی است پس چه خوب است که از این ویژگی به عنوان یک فرصت استفاده کنید، وقتی شما بر روی یک تقویم لیست کاملی از راه های ارتباطی از جمله شماره تماس ها ، آدرس ، آدرس سایت و… را ذکر می کنید در واقع یک میانبر برای ارتباط با شرکت ساخته اید و این شخص هر زمان که نیاز به ارتباط گرفتن با شما را داشته باشد به راحتی با یک نگاه به این تقویم تبلیغاتی می تواند با شما در تماس باشد .

طول عمر بالا: معمولا سفارش تقویم تبلیغاتی ارزان به صورت 12 ماهه به جامعه هدف ارائه می گردند، به این معنی که مخاطب شما قطعا 12 ماه این تقویم را نزد خود حفظ می کند.

قابلیت سفارشی سازی: یکی از انواع سفارش تقویم تبلیغاتی ارزان، چاپ تقويم اختصاصی است به این معنا که وقتی شما قصد دارید یک نوع تقویم را به صورت اختصاصی چاپ نمایید در واقع  میتوانید تمام طراحی ها و جزئیات ریز ین تقویم را از آن خود کنید.

مرکز فروش تقویم تبليغاتی ارزان

در صورتی که پس از انجام بررسی های لازم و خواندن مطالبی که در طی مقاله سفارش تقویم تبلیغاتی ارزان عنوان شدند، مثل سفارش تقویم تبلیغاتی ارزان، قیمت تقویم تبلیغاتی، مرکز فروش تقویم رومیزی تبلیغاتی و…، به این نتیجه رسیدید که برای سفارش تقويم تبلیغاتی به مرکز فروش تقویم رومیزی تبلیغاتی اقدام کنید، پیشنهاد می گردد که حتما سری به سایت فاخرگیفت که از معتبرترین و بهترین مراکز عرضه و چاپ تقويم تبلیغاتی و  هدایای تبلیغاتی مختلف از جمله لیوان تبلیغاتی، ماگ تبلیغاتی، سایر انواع کلاه های تبلیغاتی و… می باشد بزنید، از گروه با تجربه و حرفه ای آن ها مشورت بگیرید، و از خدمات آن ها استفاده کنید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *