دسته‌بندی نشده

سررسید سلفونی تبلیغاتی

سررسید سلفونی تبلیغاتی

سررسید سلفونی تبلیغاتی

یکی از بهترین هدایای تبلیغاتی برای سال 1402، سررسید سلفونی تبلیغاتی می باشد. سررسید ها به طور کلی یکی از پرکاربردترین و پراستفاده ترین نوع از انواع کالا های دفتری و تقویمی هستند و به نوعی می توان آن ها را در جایی میان این دو قرار داد. به دلیل همین ویژگی های خاص و کاربردی سررسید، سررسید ها همواره در میان بهترین هدایای تبلیغاتی، و به خصوص بهترین هدایای تبلیغاتی برای سال نو قرار دارند. یکی از این انواع سررسید های بسیار پرکاربرد هم، انواع سررسید سلفونی تبلیغاتی هستند. برای این که با این نوع از انواع سررسید ها و مسائلی مثل قیمت سررسید سلفونی تبلیغاتی، سفارش سررسید تبلیغاتی و... بیشتر آشنا شوید، در ادامه بحث هم همراه فاخرگیفت بمانید.   

انواع سررسید سلفونی تبلیغاتی

اما قبل از این که ببینیم انواع سررسید سلفونی تبلیغاتی چه هستند، بیایید تا کمی با تعریف کلی سررسید ها آشنا شویم. سررسید یکی از هدایای تبلیغاتی مدرن، خاص، پرمصرف و کاربردی است که هر ساله با نزدیک شدن به سال جدید بسیاری از افراد جامعه به خصوص کارفرمایان و صاحبان شرکت ها و مشاغل برای رونق کسب و کار و جذب مشتریان بیشتر به آن روی می آورند. علت کاربرد داشتن سررسید در این است که هم می توان از تاریخ درج شده در آن استفاده کرد و هم از مطالب مفیدی که اکثر شرکت های تبلیغاتی بر روی سالنامه ها چاپ می کنند و همچنین فضای داخلی سررسید به نسبت ابعاد سررسید برای افراد و مشاغل مختلف جهت یادداشت برداری از کارها و برنامه های روزانه و تنظیم قرار ملاقات ها کاربرد دارد.

اما در مورد خود انواع سررسید سلفونی تبلیغاتی هم باید گفت که سررسید جلد سلفون ارزان ترین سررسید موجود در بازار می باشد.این نوع سررسید اکثر در سایز وزریری طراحی و تولید می شوند. طراحی داخلی سررسید سلفون بستگی به نیاز مشتری دارد و مشتری می تواند تعداد لت های سررسید، ضمیمه های اول و آخر سررسید همچنین روز شمار بودن سررسید را تغییر دهد. خرید سررسید سلفونی تبلیغاتی می تواند تبلیغات شما را به صورت گسترده انجام دهد هزینه های شما را تا حد ممکن کاهش می دهد. سررسید های سلفونی اکثرا با استفاده از جلد سخت طراحی و تولید می شوند.

نوع صحافی سررسید جلد سلفون می تواند به صورت دوختی یا به صورت فنر داخل باشد. سررسید های دوختی باید پس از ترتیب باید به وسیله دستگاه دوخت صحافی شوند ولی در سررسید با صحافی فنر باید برگه های سررسید پانچ شوند و لت های گلاسه سررسید به جلد سررسید چسبانده شوند. شما برای فهمیدن قیمت سررسید سلفونی تبلیغاتی و یا خرید این نوع از سررسید ها، می توانید با سایت معتبر فاخرگیفت مراجعه نمایید.

کسب اطلاعات بیشتر: راهنمای سفارش تقویم و سالنامه تبلیغاتی

سررسید سلفونی تبلیغاتی

سررسید سلفونی تبلیغاتی

 خرید سررسید سلفونی تبلیغاتی

در زمان خرید سررسید سلفونی تبلیغاتی شما گزینه های مختلفی را پیش رو دارید. از همین رو باید در زمان سفارش این نوع از سررسید ها به نکات مختلفی توجه نمایید تا بهترین خرید ممکن را داشته باشید. یکسری از این نکات مهم در قسمت پایینی این پاراگراف گردآوری شده اند.

آستر بدرقه: برگه ای که به طریق آن اجزای داخلی سررسید به جلد متصل می شود، آستر بدرقه می باشد، جنس کاغذ بدرقه و طرح اجرا شده روی آستر بدرقه می تواند به زیبایی سررسید تبلیغاتی کمک کند. 

جنس کاغذ داخلی سالنامه:  معمولا برگه های داخلی سررسید از کاغذ تحریر 70 گرم خارجی چاپ می شوند. در سفارشات سررسید های تبلیغاتی و اختصاصی به مراکز معتبری مثل فاخر گیفت با توجه به درخواست مشتری می توان از جنس کاغذهای متفاوتی هم استفاده کرد.

صحافی سررسید: غـالباً انواع سررسید سلفونی تبلیغاتی به صورت ته دوخت، فنری، چسب گرم صحافی می شوند، در مجموعه فاخرگیفت سررسیدها معمولا به صورت دوختی و فنری صحافی می شــود و بســیار با کیفیت، با دوام و تضمینی می باشد.

کسب اطلاعات بیشتر: نکات طراحی صفحات داخلی سررسید

ابعاد سررسید: یکی از گزینه هایی که اکثرا در زمان سفارش سررسید سلفونی تبلیغاتی به آن توجه می شود ابعاد سررسید می باشد. اندازه سررسید را معمولا بسته به میزان یادداشت های روزانه، مکان و وسیله ای که سالنامه در آن قرار داده می شود، انتخاب می کنند. اغلب شرکت ها و موسسات تبلیغاتی سررسید ها را در ابعاد وزیری، رقعی، اروپایی، اروپایی فانتزی، خشتی، رحلی و جیبی چاپ می کنند.

جلد سررسید: برای جلد سررسید می توان از جلد سلفونی، چرم ایرانی، چرم خارجی (ترمو)، گالینگور و ... استفاده کرد. برای خرید سررسید تبلیغاتی ارزان قیمت تر می توانید جلد سلفونی را انتخاب کنید به دلیل اینکه قیمت مناسبی دارد و هم می توانید طرح دلخواه و اختصاصی خود را روی جلد چاپ نمائید تا سررسید در نگاه اول تبلیغ شما را به نظر مخاطب برساند.

طراحی داخلی سالنامه: در زمان پرداخت قیمت سررسید سلفونی تبلیغاتی، طراحی داخلی سررسید نیز اهمیت به سزایی دارد، برخی مخاطبان به چیدمان و طراحی داخلی سررسید به نسبت سلیقه و کاربردی که می خواهند داشته باشند توجه ویژه ای دارند. گاهی ممکن است طرح داخلی مورد نظر مخاطب نباشد و کاملا سررسید را کنار بگذارد.

سررسید سلفونی تبلیغاتی

سررسید سلفونی تبلیغاتی

قیمت سررسید سلفونی تبلیغاتی

به طور کلی همانطور که قبل تر هم به آن اشاره شد، قیمت سررسید سلفونی تبلیغاتی به علت استفاده از کاغذ گرم بالا به جای چرم (مصنوعی یا طبیعی)، مناسب تر از انواع سررسید ها می باشد. مواردی که باعث افزایش قیمت سالنامه های سلفونی میشود عبارت اند از نوع و کیفیت کاغذ، نوع صحافی، هک کردن لوگو، کیفیت چاپ تصاویر بر روی جلد آن، بسته بندی و قرار گرفتن در جعبه و... که باعث متغیر بودن قیمت سررسید تبلیغاتی میشوند. همینطور عرضه مستقیم (از کارگاه به مصرف کننده، بدون وجود دلال، واسطه و هزینه های اضافی) در قیمت نهایی سالنامه سلفونی تاثیر گذار است.

سفارش سررسید سلفونی تبلیغاتی

مباحثی در طی مقاله بیان شدند مثل خرید سررسید سلفونی تبلیغاتی، قیمت سررسید سلفونی تبلیغاتی و... که امید است برای شما مفید بوده باشند. برای تهیه انواع سررسید از جمله سلفونی در طرح ها، مدل ها و ابعاد متنوع به شما توصیه می شود که به سایت معتبر فاخرگیفت مراجعه نمایید. کارشناسان مجموعه فاخرگیفت با ارائه مشاوره های درست و مختص کسب و کارهای مختلف، امکان چاپ و سفارش سررسید سلفونی تبلیغاتی و در کل بهترین انواع سررسید ها در طرح ها، مدل ها و ابعاد متنوع را برای شما فراهم کرده اند.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *