ADD ANYTHING HERE OR JUST REMOVE IT…

جاکلیدی تبلیغاتی اکرولیک بیضی (دورو)

شناسه: 2144
تومان 29,000
جاکلیدی درجه یک شیشه ای اکرولیک با چاپ رنگی دوطرف همراه با جعبه مقوایی سفید رنگ این جاکلیدی با چاپ دوطرف عرضه می گردد (هزینه چاپ محاسبه شده) حداقل خرید جاکلیدی اکرولیک 500 عدد می باشد

جاکلیدی تبلیغاتی اکرولیک شیشه ای(دورو)

شناسه: 2145
تومان 29,000
جاکلیدی پلاستیکی اکرولیک مستطیل مدادی با چاپ اختصاصی دوطرف به صورت کاملا رنگی همراه با جعبه مقوایی سفید این جاکلیدی با چاپ دوطرف عرضه می گردد (هزینه چاپ محاسبه شده) حداقل خرید جاکلیدی 500 عدد می باشد

جاکلیدی تبلیغاتی اکرولیک مستطیلی (2رو)

شناسه: 2143
تومان 29,000
قیمت جاکلیدی شیشه ای مستطیل اکرولیک با چاپ رنگی دوطرفه محاسبه شده است. این جاکلیدی با جعبه مقوایی سفید عرضه می گردد. حداقل خرید جاکلیدی شیشه ای 500 عدد می باشد.

جاکلیدی تبلیغاتی فلزی بند چرمی 2140

شناسه: 2140
تومان 58,000
جاکلیدی فلزی قفل کمری با ترکیب چرم مصنوعی و یراق فلزی می باشد. این محصول با بسته بندی جعبه مقوایی سفید عرضه می گردد حداقل خرید جاکلیدی فلزی 200 عدد می باشد
هزینه چاپ رنگی برای 500 عدد و بیشتر هر عدد 5500 تومان
هزینه چاپ رنگی برای زیر 500 عدد 2.750.000 تومان
هزینه حک لیزر هر عدد 3500 تومان

جاکلیدی تبلیغاتی فلزی مدیریتی 2141

شناسه: 2141
تومان 48,500
جاکلیدی درجه یک با ترکیب چرم مصنوعی و یراق فلزی می باشد. بند چرمی جاکلیدی در دو رنگ مشکی و عسلی قابل تولید می باشد. این محصول جعبه مقوایی عرضه می گردد حداقل خرید جاکلیدی فلزی 200 عدد می باشد
هزینه چاپ رنگی (لیبل ژله ای) برای 500 عدد و بیشتر هر عدد 5500 تومان
هزینه چاپ رنگی برای زیر 500 عدد 2.750.000 تومان
هزینه حک لیزر هر عدد 3500 تومان

اگر برای کسب و کار خود به دنیال جاکلیدی تبلیغاتی اختصاصی هستید در این بخش با ما همراه باشید. بیش از صدها مدل جاکلیدی با طرح اختصاصی را که می توانید منحصرا برای کسب و کار خود استفاده کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد جاکلیدی های مختص کسب و کار خود پیشنهاد می کنیم همین حالا با شماره های درج شده تماس حاصل نمایید و مشاوره های لازم را برای انتخاب بهترین هدیه تبلیغاتی کسب کنید.

قیمت جاکلیدی تبلیغاتی اختصاصی

افراد همواره نزد خود کلید دارندف کلدی منزل، محل کار و یا حتی سوئیچ خودرو جزو این دسته ها می باشد و برای اینکه دسته کلیدهای خود را گم نکنند ترجیح می دهند از جاکلیدی برای آن استفاده کنند. حال فرض کنید جاکلیدی مورد استفاده توسط مشتریان شما مزین به نام و برند شما و حتی شماره تماس شما باشد. در این حالت علاوه بر اینکه در مواقع لزوم می توانند با شما تماس بگیرند، می توانید یک برندسازی کلی نیز برای کسب و کار خود داشته باشید.

اگر برای کسب کار خود می خواهید از جاکلیدی اختصاصی استفاده کنید که ظاهر آن نیز نمایانگر کسب و کار شما باشد می توانید به وب سایت فاخر گیفت مراجعه کنید و سپس طرح مورد نظر خود ر سفارش دهید.

سفارش جاکلیدی با طرح اختصاصی

جاکلیدی ها دارای طرح های بسیار متنوعی هستند. اگر می خواهید تبلیغات گسترده ای را آغاز کنید و استفاده از هدایای تبلیغاتی را جزو اولویت ها قرار داده اید پیشنهاد می کنیم جاکلیدی های اختصاصی را مشاهده کنید. فرض کنید  که دارای املاکی هستید و می خواهید به مشتریان خود هدیه ای بدهید که در ذهن آن ها بمانید. می توانید از جاکلیدی تبلیغاتی اختصاصی با طرح خانه استفاده کنید و شماره تماس آن را بر روی آن ثبت کنید.

همچنین در صورتی که دارای کلیدسازی می باشد و می خواهید برای همیشه مشتریان شماره شما را داشته باشند. یک جاکلیدی با طرح اختصاصی سفارش دهید که شبیه کلید باشد و هر فردی که برای کلید سازی به شما مراجعه کرد یکی از هدیه های تبلیغاتی خود را به او هدیه دهید. در این صورت هرگاه که مشتری نیازی به کلید سازی داشته باشد شماره تماس شما در دسترس است.

 

سبد خرید

ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

استعلام قیمت + مشاوره رایگان