• تقویم و سررسید
• پوشاک تبلیغاتی
• تقویم و سررسید
• پوشاک تبلیغاتی
تاریخ برگزاری نمایشگاه صنعت مالی: ۱۸ تا ۲۱ خرداد ۱۴۰۴
روز های برگزاری: یکشنبه تا چهارشنبه
ساعات بازدید: ۸ صبح الی ۱۵ عصر
محل برگزاری: محل دائمی نمایشگاههای بینالمللی تهران
این نمایشگاه یکی از رویدادهای معتبر و تخصصی در حوزه مالی کشور به شمار میرود که با هدف معرفی آخرین دستاوردها، خدمات و فناوریهای نوین در صنعت بورس، بانکداری و بیمه برگزار میشود. شانزدهمین دوره این رویداد در سال ۱۴۰۴، فرصتی استراتژیک برای فعالان اقتصادی، مدیران، کارشناسان و علاقهمندان به صنعت مالی فراهم میکند تا علاوه بر بهروزرسانی دانش خود، با شبکهای گسترده از همصنفیها و مشتریان بالقوه ارتباط برقرار کنند.
معرفی خدمات و محصولات جدید
فرصتی برای شرکتها تا نوآوریها و راهکارهای نوین مالی خود را معرفی کنند.
توسعه بازار و جذب مشتریان جدید
ایجاد ارتباط مستقیم با مشتریان بالقوه و شناسایی فرصتهای تجاری.
برندسازی و افزایش آگاهی عمومی
نمایش قدرت برند در فضای رقابتی و افزایش شناخت نسبت به آن در بازار مالی.
شبکهسازی و تعامل با فعالان صنعت
ارتباط مؤثر با سایر شرکتها، سرمایهگذاران، استارتاپها و نهادهای مالی.
جذب سرمایه و همکاریهای تجاری
جلب نظر سرمایهگذاران و یافتن شرکای استراتژیک برای رشد و توسعه.
بانکها و مؤسسات مالی و اعتباری
بهعنوان بازیگران اصلی در اکوسیستم مالی کشور.
شرکتهای بیمه
برای معرفی خدمات بیمهای و تعامل با مشتریان و نمایندگان فروش.
شرکتهای پرداخت الکترونیک و فینتکها
ارائه فناوریهای نوین در حوزه پرداخت و خدمات مالی دیجیتال.
سرمایهگذاران و نهادهای سرمایهگذاری
برای شناسایی فرصتهای سرمایهگذاری و مشارکت.
فعالان بازار سرمایه (بورس، کارگزاریها)
برای جذب سرمایهگذار و ارتقای آگاهی عمومی از بازار سرمایه.
دانشجویان، پژوهشگران و علاقهمندان به اقتصاد و مالی
جهت کسب دانش، ارتباطگیری و فرصتهای شغلی.
افزایش اعتبار و اعتماد برند
حضور در نمایشگاههای تخصصی، برند را در نگاه مخاطب حرفهایتر نشان میدهد.
یادگیری از رقبا و روندهای بازار
آشنایی با آخرین تحولات و روشهای رقابتی در صنعت مالی.
افزایش فروش و فرصتهای تجاری
جذب مشتریان جدید و انعقاد قراردادهای تجاری در محل نمایشگاه.
جمعآوری بازخورد مستقیم از مشتریان
شنیدن نظرات و نیازهای واقعی بازار از زبان مخاطبان.
توسعه روابط عمومی و رسانهای
فرصت خوبی برای تعامل با رسانهها و پوشش خبری برند.
بخشی از مشارکتکنندگان در این نوع نمایشگاهها، افزون بر بهرهبرداری از فضای تعامل و تبادل تجربیات، آن را فرصتی ارزشمند برای معرفی توانمندیها و ایجاد ارتباطات مستقیم با بازدیدکنندگان میدانند. این افراد با استفاده از ابزارهایی نظیر هدایای تبلیغاتی نمایشگاهی و ارائه خدمات معرفی، تلاش میکنند تا نام و تخصص خود را در ذهن مخاطبان ماندگار سازند و شبکهای گستردهتر از ارتباطات حرفهای ایجاد کنند.