وبلاگ

تاثیر خودکار تبلیغاتی بر فروش

تاثیر خودکار تبلیغاتی بر فروش

یکی از روش های جذب و حفظ مشتری، برندسازی و افزایش فروش، استفاده از هدایای تبلیغاتی است. در این مقاله به اثرات معجزه آسای این روش مقرون به صرفه می پردازیم و پنج نمونه از بهترین ایده ها را ارائه می دهیم.

تاثیر خودکار تبلیغاتی بر فروش

تاثیر خودکار تبلیغاتی بر فروش شما چگونه است؟ هر مشتری هنگام خرید محصول یا خدمات شما قطعاً انتظارات خاصی در ذهن دارد. این انتظارات توسط تبلیغات شما، آنچه دیگر مصرف کنندگان می گویند، رسانه های اجتماعی و عوامل دیگر شکل می گیرد. سه حالت مختلف بین تجربه واقعی محصول و انتظارات مشتریان شما وجود دارد:

حالت اول) مشتری راضی باشد

اگر همه چیز خوب پیش برود و بتوانید انتظارات مشتری را برآورده کنید، او از شما راضی خواهد بودو تاثیر خودکار تبلیغاتی بر فروش خود را خواهید دید. در این صورت احتمالا دوباره از شما خرید خواهد کرد. علاوه بر این، این شانس وجود دارد که او تجربه خرید خود را با دوستان و خانواده خود به اشتراک بگذارد. همین امر به مرور زمان باعث محبوبیت بیشتر برند شما، افزایش فروش و حفظ مشتریان می شود.

حالت دوم) مشتری ناراضی باشد

اگر محصول شما با انتظارات و ایده های مشتری مغایرت داشته باشد، به احتمال بسیار زیاد دیگر از شما خرید نخواهد کرد و تاثیر خودکار تبلیغاتی بر فروش را نمی توانید مشاهده کنید. اما داستان به همین جا ختم نمی شود! یک مشتری عصبانی می تواند بسیاری از مشتریان بالقوه شما را با به اشتراک گذاشتن تجربه ناخوشایند آنها دور کند. علاوه بر عوامل عمدی که منجر به نارضایتی می شود، گاهی اوقات این شرایط ناخواسته برای مشتری ایجاد می شود; به عنوان مثال بسته انفرادی مشتری به دلیل سهل انگاری خدمات پستی با تاخیر تحویل می شود. وجود این عوامل، عمدی یا غیرعمدی، مستقیماً بر تجربه مشتری از محصول و برند شما تأثیر می گذارد. در این راه برای حفظ مشتری سعی کنید تا حد امکان از این عوامل جلوگیری کنید.

حالت سوم) مشتری وفادار

وقتی از انتظارات مشتریان خود فراتر می روید، آنها نه تنها از شما راضی خواهند بود و میتوانید ببینید تاثیر خودکار تبلیغاتی بر فروش چگونه بوده است. بلکه برند شما را به عنوان یک قهرمان می بینند و به آن وفادار می مانند! به قول «فیلیپ کاتلر» پدر علم بازاریابی: «امروزه ساختن یک مشتری وفادار حتی مهمتر از افزایش فروش است! یک مشتری وفادار بهترین تبلیغ کننده برند شماست و نقش یک سرباز را برای برند شما ایفا می کند. هر مشتری خوشحال می تواند 10 مشتری دیگر برای شما به ارمغان بیاورد و یک مشتری وفادار می تواند حتی بیشتر از آن برای شما جذب کند! یک مشتری وفادار، حتی اگر به دلایلی نتوانند از محصولات شما استفاده کنند. اینجا هم به همنوعانش توصیه می کند.

اطلاعات بیشتر: فروش خودکار تبلیغاتی در تهران

5 روش برای تاثیر گذار بر فروش با استفاده از خودکار تبلیغاتی

1.  پیشنهاد تخفیف

2.  ارسال نمونه محصول برای مشتری

3.  داشتن خودکارهای کوچک به عنوان هدیه

4.  کارت تشکر و نوشته درباره محصول

5. به اشتراک گذاشتم نجربه خرید

تاثیر خودکار تبلیغاتی بر فروش

تاثیر خودکار تبلیغاتی بر فروش

خودکار تبلیغاتی هدیه ای با قیمت مناسب

نکته ای که باعث خواهان بیشتر خودکار تبلیغاتی شده است و اجازه می دهد شما تاثیر خودکار تبلیغ تی بر فروش را ببینید ارزان بودن آن است (گرچه به علت داشتن کیفیت های مختلف میتوان خودکارهای گرون و با کیفیت تری نیز خریداری کرد) با وجود ارزان بودن و با کیفیت بودن آن ، می توان اعتماد افراد را نیز جلب کرد.علاوه بر جنس خوب خودکار ها می توانیم اشکال مورد نظر خود را روی خودکار ها حکاکی کنیم تا افراد بتوانند از زیبایی کسب و کار شما لذت برده و جذب آن شوند.

تاثیر قیمت خودکار تبلیغاتی در افزایش فروش

بیشترین درخواست و سفارش خودکار تبلیغاتی ارزان برای افرادی است که می خواهند تاثیر خودکار تبلیغاتی بر فروش.خرید خودکار باید با اطلاعات کامل صورت گیرد به این معنی که با انواع مختلف این ابزار آشنایی کامل داشته باشید.برخی خودکارها دارای جنس پلاستیک خشک هستند و اگر در معرض ضربه کوچک هم قرار بگیرند، شکننده می باشند. برخی دیگر از نظر شکل بدنه و نوک خودکار دارای تفاوت هایی هستند که موجب خوش دست شدن خودکار می شوند.خودکار ها در قسمت پایینی بدنه دارای پلاستیک های بسیار نرم هستند و از آسیب رساندن به دست جلوگیری می کنند.

جوهر موجود در خودکار با کیفیت عالی، روان و بدون قطعی است. باید توجه داشته باشید که هر کدام از این ویژگی ها در قیمت نهایی خودکار تاثیر گذار است. علاوه بر قیمت ارزان و مناسب محصولات، تنوع یک هدیه یا وسیله تبلیغاتی در انتخاب مشتریان تاثیر زیادی خواهد گذاشت. تنوع خودکار با خصوصیات متفاوت برای افرادی که در فکر خرید هدایای تبلیغاتی خودکار هستند بالا است. تهیه و خرید خودکارهای تبلیغاتی با سفارش خودکار تبلیغاتی از طریق تولید کنندگان بسیار ساده تر می باشد.

انواع خودکارهای تبلیغاتی

1.       خودکار پلاستیکی

2.       خودکار فلزی

3.       خودکار رومیزی

4.       خودکار مدیریتی

5.       روان نویس  تبلیغاتی

6.       خودنویس تبلیغاتی

هنگام خرید خودکارهای تبلیغاتی باید چه نکاتی را درنظرگرفت؟

برای خرید خودکار های تبلیغاتی باید به موضوعاتی از جمله چه جنسی باشد؟ چه طیف رنگی را انتخاب کنم؟ و… خوب فکر کنید تا مخاطب نسبت به ظاهرجذب شود و از طرفی دیگر ظاهر فقط ملاک نیست .

اطلاعات بیشتر: تولید کننده خودکار تبلیغاتی

تاثیر خودکار تبلیغاتی بر فروش

تاثیر خودکار تبلیغاتی بر فروش

چرا چاپ بر روی خودکار تبلیغاتی به فروش کمک می کند؟

خودکار تبلیغاتی به دلایل مختلف راهی عالی برای تبلیغ کسب و کار شما هستند.  به این فکر کنید که قلمی که در زندگی روزمره استفاده می شود ، چقدر به شما نوردهی می دهد . یک خودکار تبلیغاتی به طور متوسط حدود هشت ماه طول می کشد ، در این مدت به طور متوسط بین سه تا چهار صاحب مختلف رد می شود و بیش از 3000 بار در معرض دید قرار می گیرد .خودکار تبلیغاتی همچنین می توانند در سبک های مختلف باشند و انواع عملکردهای مختلف را داشته باشند ، که آن ها را بسیار قابل تنظیم می کند تا متناسب با تجارت، بخش و مشتریان شما باشد.

علاوه بر این، آن ها بسیار کاربردی هستند، به این معنی که دریافت کنندگان بیشتر از سایر محصولات تبلیغاتی از آن ها قدردانی می کنند و از آن ها استفاده می کنند. این به یک خودکار چاپی اجازه می‌دهد تا کاربر و اطرافیانش را با برند شما آشنا کند.نوع چاپ بر روی خودکار تبلیغاتی بستگی به جنس خودکار نیز دارد. اغلب بر روی خودکار پلاستیکی از چاپ تامپو و بر روی خودکار فلزی و روان نویس ها و خودنویس ها از حک لیزر استفاده می شود. کیفیت هر دو نوع چاپ عالی بوده و مشخصات برند شما را به وضوح نشان می دهد.

چرا خودکار تبلیغاتی وسیله ای پر مصرف است؟

توی تبلیغات همیشه یک محصول نسبت به محصولات دیگر بیشتر طرفدار دارند و در حوزه هدایای تبلیغاتی ، خودکار بسیار پرطرفدار و مصرفی تر است . خودکار های تبلیغاتی به خاطره تنوع در قیمت شان ، هم می شود که خودکار تبلیغاتی ارزان قیمت موجود باشد هم خودکار های تبلیغاتی لوکس و گران قیمت ، که بسته به بودجه خود میتوانند سفارش دهند.خودکار تبلیغاتی از قدیم یکی از رایج ترین و ارزان ترین هدایای تبلیغاتی میباشد. چون این محصول تبلیغاتی سالهاست که برای انجام بسیاری از کارهای نوشتاری استفاده شده و پیشرفت تکنولوژی هم هنوز نتوانسته مانع استفاده انسان از خودکار شود و این محصول تبلیغاتی به قوت خود هنوز استفاده از آن رایج و مرسوم است.

خودکار تبلیغاتی از جمله وسایلی میباشد که در جلسات مهم و کنفرانس ها و همایش ها همیشه به عنوان یک یاد بود و هدیه تبلیغاتی به مخاطبین همایش اهدا میشوند. در این همایش ها چنانچه سخنرانی در مورد موضوعی صحبت کند اولین عکس العمل شنونده ها یادداشت برداری نکات مهم و کلیدی توسط آن خودکار است و میتوان گفت از الزامات هر مخاطب به عنوان شنونده و بیننده استفاده از این خودکار ها میباشد.

قیمت چاپ خودکار تبلیغاتی

قیمت چاپ روی خودکار برای تبلیغات بستگی به جنس خودکار و کیفیت چاپ دارد و همین هم بعث تاثیر خودکار تبلیغاتی بر فروش می شود که می خواهید ماندگاری آن چه قدر باشد.خودکارهای شخصی چاپ شده سفارشی معمولاً یکی از ارزان ترین محصولات تبلیغاتی موجود است. قیمت خودکار نسبتاً پایین است و فضای مورد نیاز برای نگهداری کم است. یک نکته، قیمت واحد با افزایش حجم کاهش می یابد، زیرا هزینه و زمان تنظیم مرتبط با چاپ وجود دارد.خودکارهای تبلیغاتی هزینه زیادی ندارند.

مسلماً خودکار تبلیغاتی ارزان ‌ترین روشی است که می ‌توانید کسب و کار خود را بازاریابی کنید. شما می توانید آن ها را در تعداد کم و با لوگو خود چاپ و در هر رنگی سفارش دهید. وقتی نوبت به یک ابزار بازاریابی می رسد که شما بودجه ی بالایی ندارید، خودکارهای تبلیغاتی در بالاترین سطح قرار می گیرند.

برای سفارش خرید خودکار تبلیغاتی و دانستن تاثیر خودکار تبلیغاتی بر فروش، از طریق سایت فاخر گیفت وارد شده و یا با شماره تماس ما ارتباط بگیرید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *