انتخاب هدایای تبلیغاتی نیازمند بررسی ۲ عامل مهم از جمله تناسب آن با نوع کسب و کار و تناسب آن با افرادی که قرار است هدیه را دریافت کنند می باشد. انتخاب نوع هدیه و ارتباط آن با نوع خدمات مشاغل، تاثیر مثبتی در معرفی برند به دنبال خواهد داشت؛ به طور مثال شما به عنوان صاحب یک شرکت فناوری اطلاعات، در انتخاب هدایای تبلیغاتی خود می بایست ارتباط آن را با نوع خدمات خود در نظر داشته باشید؛ هدایای مناسب چنین شرکتی می تواند از میان لوازمی از قبیل پاور بانک و فلش مموری تبلیغاتی، انواع خودکار و خودنویس تبلیغاتی و سر رسید و تقویم تبلیغاتی (که قابلیت اختصاص دادن چندین صفحه به معرفی خدمات و دست آورد های شرکت دارد) انتخاب شود.
علاوه بر این شناخت نیاز گروهی که قصد اهدای گیفت تبلیغاتی به آن ها داریم نیز از اهمیت بالایی برخوردار است؛ در این مورد همچنین می بایست نیاز جمعی و کالای مناسب این قشر به عنوان هدیه تبلیغاتی در نظر گرفته شود تا میان هدیه و فرد دریافت کننده آن رابطه ای منطقی برقرار گردد. در ادامه به بررسی راه کارهای مفید در انتخاب هدایای سازمانی مناسب خواهیم پرداخت.
مطلب پیشنهادی مهم برای افزایش اطلاعات شما در حوزه تبلیغات : جایگاه و نقش هدایا در تبلیغات
راهکارهای انتخاب هدیه تبلیغاتی متناسب با کسب و کار
امروزه کسب و کارهای متعددی جهت تبلیغ خدمات و نام خود اقدام به استفاده از هدایای تبلیغاتی می کنند؛ اما در انتخاب هدیه و تناسب آن با کسب و کار خود می بایست نکات ظریف و خاصی را در نظر گرفت تا با صرف هزینه ای معقول و تبلیغاتی پر بازده، به کسب و کار مورد نظر رونقی مطلوب بخشیده شود. گرچه کلیه اقلام تبلیغاتی همچون لوازم دیجیتال، پوشاک و انواع ست های لوازم چرمی قابل استفاده در مشاغل گوناگون می باشند، اما در انتخاب هدیه مناسب می بایست درجه اعتبار شرکت و مصلحت هایی از این دست را نیز در نظر گرفت؛
به طور مثال در صورتی که شرکت شما همواره با شرکت های بزرگ در ارتباط است و افراد صاحب امتیاز بسیاری برای قرارهای کاری و تجاری در محل کسب و کار شما در رفت آمد هستند، با اهدای هدایای نفیس تبلیغاتی به مدیران این شرکت ها، اعتباری دو چندان برای کسب و کار خود به ارمغان خواهید آورد.
کسب و کارهای دیگر نیز که با مشتریان متعددی در طول ساعات کاری در ارتباط هستند، با در نظر گرفتن این نکته که اقشار مختلف جامعه مخاطبین اصلی آن ها جهت تبلیغات می باشند می بایست هدایای تعداد بالا، با کیفیت و در عین حال مقرون به صرفه را جهت معرفی نام و خدمات خود انتخاب کنند. این کسب و کارها می توانند با در نظر گرفتن هدایای تبلیغاتی کاربردی چون جاکلیدی تبلیغاتی، خودکار تبلیغاتی، جای کارت تبلیغاتی و نظایر اینها به معرفی هرچه بیشتر برند خود در میان اقشار مختلف جامعه پرداخته و به کسب و کار خود رونق چشمگیری بخشند. مقاله تاثیر تبلیغات در رونق کسب و کار توضیحاتی بیشتری در این زمینه ارائه داده است.
تناسب نوع ارائه هدایای تبلیغاتی با مشاغل
از نکات مهم دیگر در ارائه هدایای تبلیغاتی به مشتریان، کارفرمایان، کارمندان و مدیران شرکت های بزرگ، نحوه پرزنتیشن یا همان ارائه محصول می باشد؛ بدین معنا که هدایای نفیس از قبیل ست های مدیریتی، لوازم دیجیتال (پاوربانک تبلیغاتی، فلش مموری) و نظایر این ها می بایست در بسته بندی درخور شأن شرکت و همچنین فرد دریافت کننده هدیه باشد، تا علاوه بر جنبه کاربردی محصول، تبلیغاتی موثر در راه معرفی نام شرکت صورت پذیرد.
برخی از شرکت ها که ارتباط مستقیمی با مشتریان دارند معمولا از هدایای پارچه ای مثل تیشرت ، کلاه یا لباس کار برای تبلیغات استفاده می کنند. یکی از پیشنهادات ما به شما کلاه تبلیغاتی در طرح ها و سبک های متنوع است که جز بهترین گیفت های تبلیغاتی محسوب می شود و به دلیل پرکاربرد بودن و همیشه در چشم بودن آن بازده بسیار بالایی دارد. حتما از تولیدات فاخرگیفت دیدن نمایید.
رعایت این نکته به افزایش هرچه بیشتر رضایت و خرسندی مدیران شرکت های بزرگ و سایر افرادی که این هدایا را دریافت می کنند شده و اعتبار بیشتری برای شرکت کسب خواهد کرد. لذا به هنگام سفارش هدایای تبلیغاتی برای کسب و کار خود، بهتر است از نحوه بسته بندی و ارائه مناسب محصول اطمینان حاصل نمایید تا با انتخاب بهترین گزینه به اعتبار نام خود بیافزایید.