وبلاگ

چرا خرید از فاخرگیفت را به شما پیشنهاد می دهیم؟

همانطور که می دانید یکی از راه های تبلیغاتی موثر در رونق کسب و کار، استفاده از هدایای تبلیغاتی و معرفی نام برند از این طریق می باشد که در کنار حس رضایت و خرسندی که در فرد دریافت کننده هدیه ایجاد می کند، ذهنیتی مثبت و معتبر از کسب و کار شما نیز در ذهن افراد شکل می دهد؛ اما کسب این درجه از خرسندی و اعتبار در ذهن مشتریان، نیازمند وجود استاندارد های خاصی در هدایای مورد نظر می باشد.

در واقع زمانی هدایای تبلیغاتی وظیفه خود را به خوبی انجام می دهند که خود دارای ویژگی های خاص و مورد پسند مشتریان باشند و از این طریق به خوبی می توانند در نقش یک اِلمان تبلیغاتی برای کسب و کار مورد نظر به تبلیغ بپردازند؛ به منظور رسیدن به این هدف و ارائه هدایای تبلیغاتی خاص، فاخرگیفت با عرضه طیف گسترده ای از هدایای مختلف تبلیغاتی، گام بزرگی در رونق کسب و کار و معرفی نام برند شما برداشته است. یکی از مهمترین ویژگی های فاخرگیفت، اهمیت به کیفیت محصولات و فراهم نمودن دسته بندی های مختلفی از هدایای تبلیغاتی می باشد که به سهولت انتخاب توسط مشتری منجر می شود. در ادامه به اهمیت انتخاب فاخرگیفت و ویژگی های خاص محصولات آن اشاره خواهیم کرد.

کیفیت بالا، اولویت اول فاخرگیفت

مهمترین ویژگی هدایای تبلیغاتی که در وهله نخست به چشم می آید، کیفیت آن است؛ منظور از کیفیت،‌ طراحی و ظاهر زیبای محصول و همچنین میزان بالای کارایی آن می باشد.

در واقع هرچه کیفیت هدایای تبلیغاتی شما بالاتر باشد،‌ میزان اعتبار و رونقی که برای کسب و کار شما به همراه خواهند داشت بیشتر خواهد بود؛ از این رو فاخرگیفت با در نظر گرفتن «کیفیت» به عنوان اصل اولیه در ارائه محصولات تبلیغاتی، اقدام به عرضه طیف گسترده ای از هدایای تبلیغاتی در فروشگاه اینترنتی خود کرده است، به گونه ای که هر کسب و کاری قادر به انتخاب هدایای مورد نظر خود در تعداد مختلف، با کیفیت بالا و همچنین قیمت مناسب باشد. به خاطر داشته باشید، کیفیت بالای هدایای تبلیغاتی، اعتبار قابل توجهی برای کسب و کار شما به همراه خواهد داشت.

هدایای تبلیغاتی قیمت مناسب

یکی دیگر از اهداف فروشگاه اینترنتی فاخرگیفت، عرضه محصولات با کیفیت و قیمت مناسب می باشد؛ از آن جایی که هدایای تبلیغاتی غالبا در تعداد بالا سفارش داده می شود و موثر واقع شدن این روش تبلیغاتی در تعداد بالای محصولات و ارائه آن به طیف گسترده ای از مشتریان و … می باشد، لذا می بایست با قیمتی مناسب و مقرون به صرفه به کسب و کار ها و سازمان ها ارائه شود تا به هدف اصلی خود یعنی تبلیغات موثر دست یابد.

ذکر این نکته خالی از لطف نیست که کسب و کار ها با سفارش تعداد مناسبی از هدایای تبلیغاتی درخور شان خود، با صرف هزینه ای معقول،‌ به معرفی نام و خدمات برند خود به روشی ماندگار دست خواهند یافت. علاوه بر این تنوع موجود در هدایای تبلیغاتی فاخرگیفت و امکان سفارش محصولات متنوع با قیمت های بسیار مناسب، دست کسب و کارها را در انتخاب گیفت های مختلف تبلیغاتی برای مشتریان، همکاران و کارفرمایان باز گذاشته است.

هدایای تبلیغاتی متنوع فاخرگیفت

تنوع محصول از دیگر اهداف مورد نظر فروشگاه اینترنتی فاخرگیفت می باشد که با هدف سهولت انتخاب مشتری به کار گرفته شده است. تنوع محصولات فاخرگیفت به گونه ای است که پاسخگوی نیاز کسب و کارهای مختلف باشد و به مشتری این امکان را می دهد تا متناسب با نوع شغل خود، هدایای مرتبط را در تعداد مورد نظر انتخاب کرده و سفارش دهد. دسته بندی های مختلف هدایای تبلیغاتی فاخرگیفت شامل محصولات پارچه ای نظیر ساک دستی، تیشرت، کلاه، لباس کار، پیشبند، پرچم رو میزی و تشریفات، پاکت دکمه دار و… می باشد؛

از برخی محصولات جذاب فاخرگیفت دیدن کنید!

لباس کار تبلیغاتی انواع کلاه تبلیغاتی فلش مموری ست مدیریتی نفیس

محصولات دیجیتال در بر گیرنده اقلامی چون فلش مموری و پاور بانک بوده و همچنین در بخش محصولات تبلیغاتی دکوراتیو کالاهایی نظیر ساعت دیواری، انواع ماگ، پازل و مگنت، تابلوهای مذهبی و تقویم رو میزی موجود می باشد. کیف پول، جا کارتی، سررسید و نوشت افزار نظیر خودکار و روانویس و دفترچه یادداشت از دیگر هدایای تبلیغاتی پر مخاطب فاخرگیفت است که در طرح ها و رنگ های متنوع قابل سفارش می باشند.

خدمات پس از فروش

مهمترین اصل مورد توجه مشتریان در خرید کالا، خدمات پس از فروش آن می باشد. فاخرگیفت با محترم شمردن حقوق مشتری و ارائه خدمات پس از فروش همواره سعی در افزایش رضایت مندی مشتریان خود داشته است. خدمات پس از فروش فاخرگیفت شامل گارانتی تعویض و ضمانت کیفیت محصول می باشد.

هدف ما ارائه هدایای تبلیغاتی متنوع، با کیفیت و مقرون به صرفه جهت رونق بخشیدن به کسب و کار شما از راه تبلیغات موثر است؛ لذا مشتریان گرامی با قابلیت سفارشی سازی محصولات مورد نظر خود، می توانند هدایای تبلیغاتی مناسب کسب و کار ایشان را مطابق با سلیقه خود در اختیار داشته باشند و در راه معرفی نام و خدمات مشاغل خود از آن بهره مند شوند. هدف فاخرگیفت ارائه هدایای تبلیغاتی با کیفیت و درجه یک در راستای رونق بخشیدن به کسب و کار شما مشتریان گرامی می باشد؛ لذا اعتبار ما در گرو کیفیت محصول و رضایتمندی شما عزیزان حاصل می گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *