وبلاگ

هدایای تبلیغاتی سازمانی

بهترین هدایای تبلیغاتی سازمانی کدامند؟ در این مقاله قصد داریم بهترین هدایای تبلیغاتی سازمانی را به شما معرفی کنیم. با فاخر گیفت همراه باشید. یکی از بهترین روش های تبلیغ کسب و کارهای سازمانی و معرفی خدمات یک شرکت، هدایای تبلیغاتی در قالب محصولات متنوع می باشد. این هدایا را می توان با هدف تبلیغات به افراد مختلف از جمله مدیران ارشد، کارمندان، کارفرمایان و مشتریان هدیه داد و جهت بازاریابی نیز از آن ها استفاده کرد.

هدایای سازمانی لوکس

انتخاب هدایا بهتر است با نوع خدمات ارائه شده توسط سازمان تا حدی هم خوانی داشته باشد و در دسته اقلام کاربردی و مورد استفاده روزمره نیز قرار بگیرد تا به هنگام استفاده، لوگو و مشخصات درج شده بر روی گیفت، مصرف کننده را با نام و نشان کسب و کار مذکور آشنا سازد. یکی از مهم ترین مواردی که به هنگام انتخاب و سفارش هدایای تبلیغاتی می بایست در نظر داشت، کیفیت بالای هدایا و نحوه ارائه آن ها توسط شرکت تولید کننده است؛ چرا که هدایای سازمانی به نوعی تداعی گر درجه اعتبار یک شرکت در ذهن افراد می باشد؛ لذا اهدای گیفت های با کیفیت و مرغوب، می تواند به اندازه تبلیغات محیطی، مفید و موثر واقع شود و نام کسب و کار را در میان مشتریان و رقبا پر رنگ سازد. در ادامه به معرفی بهترین هدایای تبلیغاتی سازمانی خواهیم پرداخت.

بهترین هدایای تبلیغاتی سازمانی

همانطور که اشاره شد، بهترین هدایای تبلیغاتی سازمانی، نقش موثری در معرفی نام سازمان در میان مشتریان و مدیران ارشد سایر شرکت ها داشته و از این رو، انتخاب و استفاده از محصولات با کیفیت در معرفی نام یک سازمان از اهمیت به سزایی برخوردار است. اگر بخواهیم از میان اقلام مختلفی که این روزها به عنوان بهترین گیفت تبلیغاتی توسط سازمان ها به مدیران ارشد، شرکت های تامین کننده و همچنین مشتریان هدیه داده می شود نام ببریم، می توانیم از لوازم کاربردی که در امور اداری و شخصی بسیار پر کاربرد هستند یاد کنیم؛ این لوازم شامل انواع مختلف ست های مدیریتی، تقویم و سر رسید، خودکار و روانویس، پاور بانک و فلش مموری می باشد که در ادامه این مطلب به بررسی هر یک از این اقلام و کاربرد آن ها در تبلیغات سازمانی اشاره خواهد شد.

بهترین هدایای تبلیغاتی سازمانی کدامند؟

بهترین هدایای تبلیغاتی سازمانی

ست مدیریتی

ست مدیریت یکی از کامل ترین و بهترین هدایای تبلیغاتی سازمانی است که مناسب مدیران، کارمندان، همکاران و مشتریان و معرفی برند شما به افراد می باشد. ست های مدیریتی به سبب وجود حداقل سه الی چند قلم هدیه از جمله فلش مموری یا پاور بانک، کیف پول، جاکلیدی، خودکار و… در زمره با کیفیت ترین گیفت های تبلیغاتی قرار دارد؛ این ست به سبب تنوع هدایای خود، رضایت بالای مخاطبان را به دست خواهد آورد و باعث ایجاد نامی ماندگار از کسب و کار شما در اذهان خواهد شد. همچنین تعدد اقلام موجود در این ست و کاربرد های مختلف آن ها، موجبات بیشتر دیده شدن نام شرکت و لوگوی شما را فراهم می سازد.

تقویم و سر رسید

یکی از کاربردی ترین انواع بهترین هدایای تبلیغاتی سازمانی که به سبب قابلیت معرفی بالایی که دارد، معمولا در تعداد بالا سفارش داده می شود، تقویم تبلیغاتی و سر رسید است؛ حتما برای شما نیز پیش آمده که در ابتدای هر سال با چالش تهیه تقویم و سر رسید برای برنامه ریزی کارهای خود مواجه شوید؛ وجود تقویم رو میزی که به آسانی قابلیت مرور کردن ایام هفته را دارا باشد از ضروریات هر میز کار است و همچنین حضور یک سر رسید زیبا و با کیفیت که قابلیت یادداشت برنامه های هفتگی و قرار های اداری را در تاریخ مشخص داشته باشد از نیازهای هر روزه ما است؛‌

بنابراین تقویم و سر رسید تبدیل به عضو ثابت هدایای تبلیغاتی سازمان ها شده و به سبب قابلیت چاپ با کیفیت لوگو، اطلاعات سازمان و مشخصات کسب و کار و ایجاد آشنایی بیشتر برای مخاطب، یکی از اقلام تبلیغاتی موثر به شمار می آید. از طریق لینک تقویم رومیزی 1400 می توانید جدیدترین طرح های تقویم و سررسید برای هدیه دادن به مخاطبان را مشاهده نمایید.

خودکار و روانویس

از دیگر بهترین هدایای تبلیغاتی سازمانی پر مخاطب سازمان ها و شرکت ها، خودکار و روانویس می باشد؛ همه ما برای یادداشت های کوتاه و بلند روزمره و نت برداری های مهم در ساعات اداری، نیازمند یک خودکار یا روانویس شخصی و با کیفیت هستیم که همیشه و همه جا همراه ما باشد؛ به سبب کابرد فراوان خودکار و روانویس، از آن ها به عنوان یکی از مرسوم ترین نوع هدایای تبلیغاتی می توان یاد کرد. همچنین به سبب قیمت مناسب این نوع هدایا و قابلیت چاپ لوگو به همراه توضیحات مختصر بر روی بدنه خودکار و روانویس، می توان آن ها را در تعداد بالا به ارگان ها و افراد مختلف جهت معرفی نام شرکت هدیه داد. یکی از مزایای خودکار های تبلیغاتی نیز، دست به دست شدن آن ها و تبلیغ هر چه بیشتر نام کسب و کار شما است.

بهترین هدایای تبلیغاتی سازمانی کدامند؟

بهترین هدایای تبلیغاتی سازمانی

فلش مموری

فلش مموری امروزه تبدیل به یکی از ملزومات موجود در خانه، دانشگاه و محل کار ما شده است؛ در بسیاری از مواقع جهت جا به جایی فایل ها و اطلاعات، نیاز به یک فلش مموری با کیفیت و سرعت بالا به خوبی حس می شود؛‌ از همین مسئله می توان به کاربرد بالای فلش مموری تبلیغاتی و قابلیت آن در ایفای نقشی پررنگ در تبلیغات سازمانی پی برد. کسب و کارها می توانند با سفارش فلش مموری در طرح های متنوع و ظرفیت های مختلف، و هک لوگوی سازمان، با هدیه دادن محصول به کارفرمایان، مدیران ارشد و همکاران، به معرفی نام و خدمات خود پرداخته و تبلیغات مفیدی در راستای گسترش فعالیت های خود انجام دهند.

پاوربانک

استفاده چند جانبه از تلفن همراه به عنوان یک ابزار کار و سرگرمی، نیاز به منبع انرژی و شارژ در موقعیت های مختلف را برای ما پررنگ ساخته است؛ به همین علت بسیاری از افراد برای شارژ تلفن همراه خود اقدام به تهیه پاوربانک نموده و از مزیت های آن در مواقع ضروری و حیاتی بهره می برند؛‌ با شناخت این نیاز، می توان پاوربانک را به عنوان یک هدیه تبلیغاتی سازمانی خاص انتخاب کرد و با هک مشخصات و لوگوی سازمان، به معرفی نام و خدمات کسب و کار پرداخت. پاوربانک نیز مانند فلش مموری در طرح ها و ظرفیت های مختلفی موجود است و می توان گفت به سبب کاربرد و ظاهر خاص خود یکی از بهترین هدایای تبلیغاتی سازمانی به شمار می آید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *