دسته‌بندی نشده

هدایای دانش آموزی و دانشجویی

دانش آموزان و دانشجویان بخش اعظمی از جامعه را تشکیل می دهند و ارائه هدایای تبلیغاتی به مناسبت های روز دانشجو 16 آذر و روز دانش آموز 13 آبان یا بازگشایی مدارس و دانشگاه ها نه فقط موجب خرسندی این قشر از اجتماع می شود ، بلکه یک راه فوق العاده عالی برای تبلیغات برند و معرفی محصولات و خدمات شرکت های مختلف است. در این مطلب ضمن معرفی بهترین نوع هدایا برای چنین مناسبت هایی  ، چند نمونه از محصولات باکیفیت فاخرگیفت را به شما معرفی میکنیم.

مجموعه فاخرگیفت یکی از کامل ترین وب سایت های ارائه دهنده هدایای مناسبتی و تبلیغاتی است که متناسب با بودجه شما باکیفیت ترین محصولات را با گارانتی کامل برای مناسبت های دانش آموزی یا دانشجویی نیز ارائه میدهد. امکان سفارشی سازی محصول ، رنگ بندی ، چاپ لوگو و شعار ، اطلاعات تماس برای تمامی محصولات وجود دارد که در صورت تمایل مبه خرید آنلاین و یا سفارش تلفنی میتوانید ویژگی های موردنظر خود را اعلام نمایید.دقت داشته باشید که محصولات ما بصورت عمده و در تعداد بالا به فروش می رسد و سفارشات تعداد کم و تکی پذیرفته نمیشود. از محصولات پارچه ای مثل کلاه و تیشرت گرفته تا هدایایی همچون ست مدیریتی های لوکس و نفیس برای هدیه دادن به دانش آموزان دبستانی تا دانشجوی دکتری در مجموعه فاخرگیفت در دسترس شماست.

بهترین هدایای تبلیغاتی دانش آموزی و دانشجویی

انتخاب بهترین هدیه ، ارتباط مستقیمی به جامعه هدف و کاربردهای هدایا برای افراد دریافت کننده ، دارد. برای مناسبت های دانشجویی و دانش آموزشی ، باید توجه کنیم که چه نوع محصولی برای یک دانشجو یا سطوح مختلف دانش آموزان پرکاربردتر است. ضمن اینکه بودجه ای که برای این روش تبلیغاتی در نظر گرفته اید نیز یکی دیگر از عوامل تاثیرگذار است. خودکار و روان نویس ، فلش مموری ، پازل ، پاوربانک ، لیوان و حتی تیشرت بهترین گزینه ها برای هدیه دادن به دانشجویان می باشد. حتی به این لیست میتوان سررسید را هم اضافه کرد. همچنین بنا به شرایط و اوضاع جامعه گاها هدایای دیگری نیز به این موارد افزوده می شوند ، مثلا با شیوع کرونا ، میتوان ماسک هایی با درج تبلیغاتی لوگو و برند را از زمان بازگشایی موسسات آموزشی در اول مهر به دانشجویان و قشر دانش آموز اهدا کرد.

در کنار موارد فوق می توانید ماشین حساب ، هدفون ، جاکارتی تبلیغاتی ، خط کش و ابزار تحصیلی ، مداد رنگی و بسیاری محصولات دیگر را نیز لحاظ کنید. اما بهترین نوع هدایا می تواند یک پک هدیه باشد که سلایق مختلف را دربربگیرد.

خودکار و روان نویس

خودکار یکی از اصلی ترین ابزار برای یک دانشجو است و در تمام مراحل تحصیل شامل جزوه برداری ، امتحانات ، نگارش متون  به آن نیاز دارد. چاپ پیام تبلیغاتی روی خودکار و روان نویس یک ایده جالب برای معرفی یک برند به افراد مختلف است. چه بهتر که این محصول بیشترین استفاده را نیز داشته باشد. شما می توانید خودکارهای تبلیغاتی فلزی و پلاستیکی را با پایین ترین قیمت از ما خریداری نمایید. معمولا در طول تحصیل یک دانشجو تعداد زیادی خودکار را استفاده میکند و این نشان میدهد که از این ابزار چه نقش مهمی را در زندگی دانشجو ایفا میکند و به همین دلیل نقش پررنگی در معرفی یک برند ، شرکت ، سازمان یا محصول و خدمات خواهد داشت.

فلش مموری جهت هدایای دانشجویی

این ابزار برای ذخیره سازی و انتقال دیتا و اطلاعات برای یک دانشجو ضروری است. کمتر دانشجویی را دیده اید که حداقل یک فلش مموری نداشته باشد، زیرا برای کپی ، انتقال و ذخیره فایل های آموزشی و تبادل با همکلاسی های خود به فلش یا مموری کارت نیاز مبرمی دارد. شما می توانید فلش را با ظرفیت های گوناگون و طرحهای متنوع از ما خریداری نمایید. روی فلش نیز هم بصورت چاپی و یا با حکاکی ، هرطور که مایل باشید ، برند و تبلیغات شما درج می شود.

تیشرت و پیراهن

برای خرید پیراهن و تیشرت های تبلیغاتی ما به قسمت منو سایت و محصولات پارچه ای مراجعه کنید و انواع تیشرت های آستین بلند و کوتاه با رنگ بندی و در طرحهای مختلف با بهترین جنس ها را مشاهده کنید. این محصول هم برای دانش آموزان و هم دانشجویان یک هدیه عالی محسوب می شود زیرا چه در مدارس و دانشگاه ، چه در زمان ورزش و حتی زندگی روزمره در هر فصلی مورد استفاده قرار می گیرد و به خوبی می تواند برند شما را مکررا تبلیغ نماید.

لیوان و ماگ

به مناسبت روز دانشجو یا دانش آموز میتوانید لیوان تبلیغاتی یا ماگ و فنجان نیز هدیه دهید. لیوان هم برای دانش آموزان و هم دانشجو به ویژه افرادی که در خوابگاه سکونت دارند ، هدیه مناسبی است. سایز و ابعاد ، طرح بندی ، جنس لیوان هایی که در وب سایت ما ارائه می شود ، تنوع بالایی دارد و بیش از 50 نوع محصول متفاوت وجود دارد. این محصول نه فقط برای مناسبت های دانش آموزی بلکه برای سایر مناسبت ها مثل دهه فجر ، محرم ، اعیاد مذهبی ، روز کارمند و… بی نظیر است.

پازل تبلیغاتی برای هدایای دانش آموزی

از پازل بیشتر می توان برای سرگرم کردن دانش آموزان کم سن و سال استفاده کرد و جز هدایای محبوب بازه سنی 7 تا 14 سال است ، هرچند که پازل های بزرگ در میان جوانان و بزرگسالان نیز محبوب است. قیمت هر عدد از این هدیه بسیار مناسب است و فقط با چند هزار تومان می توانید خریداری و به مخاطب خود اهدا کنید و برای هر صنفی از رستوران و فست فود گرفته تا شرکت های بیمه ، صنایع غذایی ،  آرایشی و بهداشتی جنبه تبلیغاتی بالایی دارد. جهت مشاهده و خرید پازل تبلیغاتی کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *