آموزش, خدمات

هدایای تبلیغاتی خود را چگونه انتخاب کنیم؟

هدایای تبلیغاتی خود را چگونه انتخاب کنیم؟

یکی از موثرترین راه ها برای شرکت ها و حتی نهادهای دولتی استفاده از هدایای تبلیغاتی می باشد. البته انتخاب نوع هدیه بسیار مهم است و در در واقع یکی از سوالات بازاریاب ها این است که هدایای تبلیغاتی خود را چگونه انتخاب کنیم؟ همانطور که می دانید هدایای تبلیغاتی دارای تنوع بسیار بالایی می باشند و انتخاب از میان آن ها با این شرط که حتما سود دهی داشته باشد و منجر به برندسازی شود کمی دشوار است.

انتخاب نوع هدیه در رسیدن به هدف بسیار حائز اهمیت است و همیشه هدیه های خاص بیشتر از دیگر هدیه های تبلیغاتی قدیمی برای مشتریان اهمیت داشته است. نگران نباشید شما برای خرید هدیه تبلیغاتی خاص قرار است هزینه بالایی پرداخت کنید تنها کافیست کمی خلاق باشید تا بتوانید بهترین هدایا را برای مشتریان خود انتخاب کنید.

انتخاب هدیه تبلیغاتی اشتباه نه تنها سودی برای مجموعه نخواهد داشت بلکه می تواند صدمات جبران ناپذیری را هم برای مجموعه داشته باشد. اما انتخاب هدیه متنوع و جدید متناسب با هدف شرکت می تواند جایگاه شرکت را قوت بخشیده و به برند سازی کمک شایانی بکند.

یک تبلیغ موفق جدای از معرفی نام و برند شرکت به سایرین در تلاش است تا این برند را در ذهن مشتری، متفاوت و جذاب ثبت کند و باعث شود برای مدتی طولانی در ذهن فرد باقی بماند. هدایای تبلیغاتی این فرصت مناسب را در اختیار شما قرار می‌دهد که با انتخاب کالایی که دارای طرحی خلاقانه و خاص است به عنوان هدیه به این مهم تحقق ببخشید. کالایی که علاوه بر خلاقانه بودن عمر طولانی هم داشته باشد و بتواند هر چه بیشتر افراد مختلف را با برند شما آشنا کند.

هدایای تبلیغاتی خود را چگونه انتخاب کنیم؟

آیا می‌دانید یکی از شیوه‌های ماندگاری در ذهن آدم‌ها چیست؟ در این دنیای شلوغ و پر سر و صدا که آدم‌ها درگیر کارهای روزمره شده‌اند، به‌طوری‌ که گاه عزیزان‌شان را در این میان از یاد می‌برند. بهترین تلنگر برای به یادآوردنتان، فرستادن یا دادن یک هدیه ناب است. بله! همه آدم‌ها از کوچک تا بزرگ هدیه گرفتن را دوست دارند و این کار در فرهنگ ما نیز مانند دیگر کشورها یک سنت پسندیده به حساب می‌آید. با این کار در قلب و ذهن آن‌ها رسوخ خواهید کرد.

هدایای تبلیغاتی خود را چگونه انتخاب کنیم؟

هدایای تبلیغاتی خود را چگونه انتخاب کنیم؟

بسیاری از شرکت‌ها بر این باورند تهیه هدایای تبلیغاتی هزینه ای اضافه بر روی دوش مجموعه اعمال می‌کند اما از این مهم غافلند که با بررسی علایق و نیازهای مشتریان بازار هدف خود و انتخاب هدیه‌ای متناسب با آن نه تنها باعث هدر رفتن سرمایه خود نشده‌اند بلکه با بازگشت چندین برابر آن سرمایه رو به رو خواهند شد. مشتریان فعلی را وفادار و مشتریان بالقوه را بالفعل خواهند ساخت.

بنابراین چنانچه قصد تهیه هدیه تبلیغاتی را دارید در ابتدا تحقیقات گسترده‌ای از علایق و نیازهای مشتریان خود به عمل آورید محصول مورد نظر را انتخاب کنید و دنبال روشی خلاقانه برای ثبت هدیه در ذهن مشتریان خود باشید. اگر اطلاعات کافی در مورد هدایای تبلیغاتی و میزان مانوری که بر نوع هدیه می توانید بدهید را ندارید می توانید همین حالا با شماره های درج شده تماس حاصل نمایید و از مشاورین مجموعه فاخر گیفت کمک بخواهید.

معرفی هدایای تبلیغاتی خاص

هدایای تبلیغاتی می توانند از کوچکترین کالاها شروع شوند و تا بزرگترین کالاها را در بر بگیرد. اما همواره کالای پرکاربرد بیشتر در ذهن مشتری درج می شود. فرض کنید یک خودکار به مشتریان خود هدیه داده اید که روزانه از ان استفاده می کند. بر روی این خودکار نام برند شما درج شده است و خواه و ناخوه مشتری نام برند شما را هرروز می بیند. حال اگر یک مشتری تبدیل به هزاران مشتری شود می توانید این برند سازی در ذهن مشتریان بیشتری انجام دهید.

هدایای تبلیغاتی خود را چگونه انتخاب کنیم؟

هدایای تبلیغاتی خود را چگونه انتخاب کنیم؟

امروزه دیگر هدایای تبلیغاتی نقدی چندان مورد توجه قرار نمی‌گیرد؛ زیرا ارزش کار افراد را نمی‌توان با پول اندازه‌گیری کرد. طبق تحقیقاتی که انجام شده بهترین هدایای تبلیغاتی هدیه‌هایی هستند که کاربردی، در معرض دید و قابل لمس باشند تا با هر بار استفاده یا دیدنشان، حس خوب دریافت هدیه در آن روز خاص در ذهن تداعی شود و هم این‌که مشاهده هدیه‌ای که آرم شرکت روی آن درج شده در به خاطر سپردن آن محصول تبلیغاتی موثرتر است.

بنابراین این نوع هدیه‌ها، هم بر روح و روان افراد موثرند و هم فواید جسمانی را مد نظر قرار می‌دهند. بهترین هدیه‌های تبلیغاتی نیز هدیه‌های خاص هستند؛ یعنی هدیه‌هایی غیر از خودکار و سر‌رسید که همه جا پیدا می‌شود؛ بلکه هدیه‌ای متفاوت که ویژه افراد خاصی طراحی شده یا فقط به افراد خاصی اهدا می‌شود که عموما نفیس هستند و شرکت‌های پخش هدیه‌های تبلیغاتی مسئول رساندن آن‌ها هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *