دسته‌بندی نشده

طراحی تقویم رومیزی تبلیغاتی

طراحی تقویم رومیزی تبلیغاتی

طراحی تقویم رومیزی تبلیغاتی در شرکت هدایای تبلیغاتی فاخر گیفت چگونه انجام میشود؟ فاخر گیفت یکی از بهترین شرکت ها در بین اکثر شرکت های هدایای تبلیغاتی میباشد که شما عزیزان میتوانید جهت تهیه تقویم رومیزی با طراحی دلخواه خود به ما مراجعه کنید. در ادامه با ما مراه باشید تا درباره موضوع طراحی تقویم رومیزی تبلیغاتی شما عزیزان را در فاخر گیفت راهنمایی کنیم. برای مشاهده انواع تقویم رومیزی تبلیغاتی همراه با قیمت روی لینک کلیک کنید.

تقویم رومیزی تبلیغاتی چیست و په کاربردی دارد؟

قبل از مسئله طراحی تقویم رومیزی تبلیغاتی باید بدانید چه کاربردی دارد تا بتوانید با آن ارتباط برقرار کنید. شاید برای شما سوال پیش آمده باشد که تقویم رومیزی چیست و چه کاربردی دارد؟ به تقویمی که در هر مکان و روی هر میزی قابل استفاده باشد، تقویم رومیزی می گویند. تقویم رومیزی یکی از هدایای تبلیغاتی است که توسط شرکت ها تهیه و در پایان سال نزدیک به موعد مقرر و یا به صورت انفرادی بین مشتریان و کارکنان توزیع می شود.

با کمک تقویم های رومیزی می توانید با انواع رویدادها و آداب و رسوم و سایر رویدادهای تاریخ و زمان آنها آشنا شوید. لازم به  ذکر است که می توانید علاوه بر تقویم رومیزی از یادداشت ها نیز استفاده کنید. شما عزیزان باید قبل از سفارش تقویم رومیزی اربرد آن را بدانبد و طبق سلیقه خود به طراحی تقویم رومیزی تبلیغاتی بپردازید و بعد آن را سفارش دهید.

طراحی تقویم رومیزی تبلیغاتی

تقویم های رومیزی یکی از انواع هدایای تبلیغاتی شرکت های بزرگ هستند و محصولات بازاریابی عالی برای داشتن روی میز (در خانه یا محل کار) هستند. ارسال تقویم‌های رومیزی و سالنامه‌ها برای مشتریان و تامین‌کنندگان با ارزش به شما کمک می‌کند تا اطمینان حاصل کنید که اطلاعات تماس شما همیشه در دسترس آنها است و نام شرکت شما همیشه اولین چیزی است که به ذهن می‌رسد. شما عزیزان باید در طراحی تقویم رومیزی تبلیغاتی به موارد زیر توجه داشته باشید:

طراحی تقویم رومیزی تبلیغاتی

جلب توجه کند: از یک تقویم رومیزی به عنوان رزومه برای نمایش نمونه کارها استفاده کنید. شما باید تصمیم بگیرید که کدام تصاویر یا محصولات به بهترین شکل کسب و کار شما را توصیف می کنند. سعی کنید صفحات تقویم را با بهترین و بهترین نمونه کارهای خود پر کنید.

صفحه آرایی با سلیقه: چرا طرح تقویم تکراری و قدیمی را با طرح تقویم رومیزی متفاوت جایگزین نمی کنید؟ همچنین مهم است که مقیاس مناسب برای تقویم رومیزی خود را انتخاب کنید. تقویم های رومیزی بزرگ در بین مردم محبوبیت بیشتری دارند و این تقویم ها برای شرکت هایی که حجم کار سنگینی دارند و برای اشتراک گذاری رویدادها نیاز به تقویم دارند، انتخاب خوبی هستند.

کیفیت بالای چاپ: محصولات با کیفیت بالا همیشه توجه، اعتماد به نفس و احساسات مثبت را در بین مصرف کنندگان برمی انگیزد. پس به خاطر داشته باشید که همیشه بهترین هارا را برای تقویم رومیزی خود انتخاب می کنید. افرادی که تقویم های شما را دریافت می کنند می توانند کیفیت محصولات شما را بر اساس کیفیت تقویم شما قضاوت کنند. مهم ترین مسئله در مورد هدیه های تبلیغاتی کیفیت آن می باشد به همین سبب نوع چاپ تقویم رومیزی تبلیغاتی را جدی بگیرید.

تصویر سازی عالی داشته باشد: اگر شرکت شما در صنعتی است که وضوح بصری ندارد، بهتر است از یک تصویرگر بخواهید که به شما در ایجاد تصاویر چشمگیر کمک کند. این تصاویر می تواند درباره هر چیزی باشد که کسب و کار شما را به نمایش بگذارد. یک تصویرگر خوب می تواند یک تقویم جذاب مرتبط با حرفه شما را در اختیار شما قرار دهد.

اطلاعات بیشتر: 10 ایده طراحی تقویم رومیزی تبلیغاتی

اصول طراحی تقویم رومیزی

طراحی تقویم رومیزی نیازمند دقت و توجه به جزئیات برای ایجاد یک تقویم جذاب و کاربردی است. اصول زیر در طراحی تقویم رومیزی رعایت می شود:

اصول طراحی تقویم رومیزی

  1. واضح و خوانا: تاریخ ها، روزهای هفته و ماه ها باید واضح و خوانا باشند. فونت و اندازه متن مناسب را انتخاب کنید.
  2. تصاویر جذاب: انتخاب تصاویر جذاب مرتبط با موضوع تقویم می تواند طرح را زیبا جلوه دهد.
  3. تناسب و توازن: ترکیب رنگ ها، تصاویر و متن باید متعادل باشد و ظاهر تقویم را بهبود بخشد. از طرح هایی که دارای تنوع و هیجان زیاد هستند اجتناب کنید.
  4. اطلاعات مورد نیاز: تاریخ های مهم، تعطیلات، و رویدادهای خاص را در تقویم خود وارد کنید. این اطلاعات علاوه بر زیبایی، ارزش عملی تقویم را افزایش می دهد.
  5. مناسب برای محیط: طراحی تقویم باید با محیطی که در آن استفاده می شود سازگار باشد. از نظر اندازه، رنگ و سبک باید متناسب با محیط باشد.
  6. فضای کافی برای یادداشت ها: اگر می خواهید از تقویم به عنوان مکانی برای یادداشت ها و برنامه ریزی روزانه استفاده شود، فضای کافی را برای نوشتن یادداشت در نظر بگیرید.
  7.  تنوع و خلاقیت: تنوع در استفاده از رنگ ها، الگوها و فونت ها به طراحی تقویم جذابیت می بخشد. از خلاقیت خود برای ایجاد یک طرح منحصر به فرد استفاده کنید.
  8. شخصی سازی: اگر از تقویم برای هدیه یا تبلیغات استفاده می شود، امکان افزودن لوگو، نام تجاری یا اطلاعات شرکت به تقویم بسیار مهم است.

با رعایت این اصول می توانید یک تقویم رومیزی جذاب و موثر ایجاد کنید که پاسخگوی نیازها و خواسته های مخاطبان باشد.

اصول طراحی تقویم رومیزی

برای طراحی تقویم رومیزی تبلیغاتی و یا مشاهده انواع تقویم رومیزی تبلیغاتی میتوانید به وب سایت فاخر گیفت مراجعه کنید و بهترین تقویم های رومیزی را برای خود و دیگران سفارش دهید. همچنین میتوانید به شماره های درج شده در وب سایت هم مراجعه کرده و با مشاوران ما در تماس باشید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *