وبلاگ

بهترین هدایای مدیریتی برای یلدای ۱۴۰۳

هدیه تبلیغاتی مدیریتی مناسب یلدا

یلدا یکی از مهمترین مناسبت‌های باستانی ایرانیان است و یکی از بهترین فرصت‌ها برای تقدیم هدایای تبلیغاتی به شمار می‌آید. فاخرگیفت یکی از بهترین تولیدکننده‌ها در هدایای تبلیغاتی می‌تواند تولید و تهیه انواع هدایای تبلیغاتی شما را انجام دهد. به مناسبت شب بلند یلدا، شرکت‌ها و سازمان‌ها نیز از این فرصت استفاده می‌کنند تا از مشتریان، شرکا و کارکنان خود قدردانی کنند. هدایای تبلیغاتی می‌توانند تاثیر زیادی در مطرح شدن برند داشته باشد. مدیران جزو ارکان مهم هر سازمان یا شرکتی هستند و تحت تاثیر قراردادن آنها می‌تواند جنبه‌ی تبلیغاتی وسیعی به دنبال داشته باشد.

 

1. تقویم‌های سفارشی هدیه‌ تبلیغاتی مدیریتی

تقویم سفارشی یا سالنامه هم به لحاظ کاربرد و استفاده و هم به لحاظ ماندگاری، هدیه‌ای مناسب برای سفارش هدیه‌ تبلیغاتی مدیریتی به شمار می‌آید. بدین منظور می‌توانید با توجه به فاصله‌ی زمانی کوتاهی که تا سال نو مانده، این گزینه را برای هدیه‌ تبلیغاتی یلدا به مدیران سازمان انتخاب کنید، به واسطه‌ی سفارش تقویم‌های تبلیغاتی برای یلدا، برند شما برای یک‌سال آینده به واسطه‌ی تقویم‌ها دیده شده، یادآوری و تبلیغ می‌شود.

2. جعبه‌های پذیرایی لوکس

به منظور انتخاب یک هدیه‌ تبلیغاتی مناسب یلدا، می‌توانید بسته‌ یا جعبه‌ پذیرایی تبلیغاتی زیبا و لوکسی را انتخاب کنید که به طرح یا نام برند شما مزین شده باشند. جعبه‌‌های پذیرایی که شامل انواع آجیل، شیرینی یا میوه‌های خشک باشند، به دلیل تطابقی که با طراحی خاص شب یلدا دارند، تاثیرگذار خواهند بود و تصویر برند شما را با ساخت یک خاطره‌ی خوب و لذت‌بخش ماندگار خواهند کرد.

3. کیف‌های اداری با برند سفارشی مناسب هدیه تبلیغاتی

کیف‌های اداری با برند سفارشی می‌توانند به راحتی به عنوان بهترین هدایای مدیریتی یلدای ۱۴۰۳ در نظر گرفته شوند. کیف‌ها وسیله‌هایی بسیار کاربردی هستند که همه به آنها نیاز دارند و هیچ‌کس از این نیاز مبرا نیست. کیف‌های اداری با طرح‌های شیک و جذاب و مزین به طرح یا برند شما، به عنوان یک هدیه‌ تبلیغاتی شیک و کاربردی و لوکس می‌توانند توجه مخاطبین شما را بیش از پیش جلب کنند. بزرگترین مزیت این هدیه این است که نشانگر ارزش و احترامی است که شما برای مخاطب و مشتری خود قائل هستید ضمن اینکه کیف‌های اداری کاملا شایسته‌ی مقام و جایگاه مدیران هستند. همین نکته می‌تواند تاثیر مثبت چشمگیری داشته باشد.

4. ست‌های نوشت‌افزار لوکس

نوشت‌افزار نیز از جمله اقلامی به شمار می‌آیند که بسیار کاربردی بوده و در دسته‌ی ست مدیریتی تبلیغاتی جذاب و لوکس برشمرده می‌شوند که کاملا درخور شان و جایگاه مدیران هستند. بدلیل ماندگاری و استفاده‌ای که می‌توان از اقلام نوشت‌افزاری انتظار داشت، این هدیه‌ تبلیغاتی از آن دسته هدایایی است که می‌تواند برای مدتی نسبتا طولانی برند شما را یادآوری کند.

5. ساعت‌های رومیزی یا مچی

ساعت‌ها زمان را یادآوری می‌کنند. هر کدام از ما در طول روز‌‌، ده‌ها بار به صفحه‌ی ساعتمان نگاه می‌کنیم تا حرکت عقربه‌ها را دنبال کنیم. قطعا قرار گرفتند نام یک برند بر روی صفحه‌ی یک ساعت می‌تواند بیش از هر وسیله‌ی دیگری یادآور نام یک برند باشد. به همین دلیل استفاده از ساعت‌های رومیزی یا مچی اگر چه هدیه‌ای نسبتا گران‌قیمت به شمار می‌آید اما به وضوح نمایانگر احترام و ارزشی ایت که شما برای مدیران قايل بوده‌اید. تا هر زمان که باتری ساعت توان حرکت دادن عقربه‌ها را داشته باشد، آن ساعت به عنوان یکی از بهترین هدایای تبلیغاتی مدیریتی برای یلدا محسوب خواهد شد. قطعا اگر نام برند و محصول شما ارزش اعتباری بالایی داشته باشد، و با هزینه‌ای که برای ساعت‌های تبلیغاتی می‌پردازید تناسب داشته باشد، انتخاب ساعت حکاکی شده با لوگو و یا نام برند، بهترین انتخاب است.

>>> در میان هدیه‌های تبلیغاتی، ساعت دیواری تبلیغاتی یکی از مناسب‌ترین‌هاست

6. پاوربانک‌های سفارشی

زندگی در دنیای دیجیتال وابستگی ما به هر نوع کالای دیجیتالی را افزایش داده است. هر وسیله‌ی دیجیتالی امروزه کاربرد دارد و هر کسی مایل است بخشی از امورات روزانه‌اش را با استفاده از وسایل دیجیتال، سهولت ببخشد. انتخاب پاوربانک‌های سفارشی به عنوان هدایای تبلیغاتی الکترونیک ، یکی از کاربردی‌ترین وسایل دیجیتال است که می‌تواند یادآور نام برند شما، به عنوان شرکتی باشد که به نیازهای مخاطبش توجه دارد. پاوربانک‌های سفارشی به راحتی در دسته‌ی بهترین هدایای مدیریتی تبلیغاتی برای یلدای ۱۴۰۳ جای می‌گیرند.

هدیه تبلیغاتی مدیریتی برای یلدا
هدیه تبلیغاتی مدیریتی برای یلدا

8. تقویم‌های رومیزی با پکیجینگ ویژه

تقویم همواره وسیله‌ای کاربردی به شمار می‌آید که مورد استفاده‌ی روزانه است. انتخاب تقویم‌های رومیزی با طرح ویژه و یا شکل خاص می‌تواند تاثیری چشم‌نواز داشته باشد و به دلیل کاربرد بلندمدتی که دارد، نام و نشان برند شما را برای مدت زمانی نسبتا طولانی یادآوری می‌کند. چنانچه تقویم‌ها را با بسته‌بندی و یا رنگ‌بندی خاص هماهنگ با مناسبت یلدا انتخاب کنید، تاثیر تبلیغاتی خوبی خواهند داشت. 

سفارش هدایای تبلیغاتی مدیریتی برای یلدای ۱۴۰۳

انتخاب هدیه تبلیغاتی مناسب برای شب یلدا می‌تواند به تقویت روابط تجاری و بهبود تصویر برند کمک کند. هدیه تبلیغاتی مدیریتی که به مناسبت یلدا ارائه می‌شود، باید به گونه‌ای انتخاب شود که هم به لحاظ عملکردی و کاربردی مفید باشد و هم طراحی و بسته‌بندی زیبایی داشته و با مناسبت یلدا هماهنگ و هم‌سو باشد.فاخرگیفت با افتخار و با ایده‌ها و طرح‌های جذاب همواره در تلاش است تا هدایای تبلیغاتی را با توجه به  سلیقه و نیاز شما، با کیفیت مطلوب و قیمت مناسب تولید کند.

با توجه به نوع هدیه، می‌توانید تأثیر مثبتی بر مخاطبان بگذارید و در عین حال برند خود را تبلیغ و به یاد ماندنی کنید. از تقویم‌های سفارشی و جعبه‌های پذیرایی لوکس تا کیف‌های اداری و ست‌های نوشت‌افزار، هر یک از این هدایای تبلیغاتی می‌تواند نقش مهمی در ارتقاء ارتباطات تجاری و ایجاد یک شب یلدای به یاد ماندنی ایفا کند. از سوی دیگر اگر نیت شما مدیران سازمان یا شرکت خودتان باشند، باز با انتخاب این هدایا می‌توانید قدردانی و تشکر خود را از همکاری، تلاش و تاثیرگذاری مدیران‌تان ابراز کنید و حس مثبت سپاسگزاری را در فضای همکاری جاری کنید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *