ADD ANYTHING HERE OR JUST REMOVE IT…

چاپ پرچم تشریفاتی در تهران- همه با پرچم های تشریفاتی اشنایی دارید. بسیاری از رستوران ها پرچم های کشورهای مختلف و یا لوگو رستوران خود را بر روی پرچم های کوچکی درج می کنند و آن را روی میز قرار می دهند. البته این پرچم ها تنها برای رستوران ها نیست و شرکت های بین المللی که با کشورهای مختلفی در ارتباط می باشند نیز پرچم کشورهای مخاطب را در مکان خاصی از شرکت قرار می دهند.

حتما در مسابقات فوتبال دیده اید که پیش از شروع بازی، کاپیتان ها پرچم کوچکی از تیم خود را به تیم مقابل هدیه می دهند. اینها تنها بخش کوچکی از کاربرد پرچم های تشریفاتی بوده است. در این مقاله می خواهیم شما را با یکی از بهترین شرکت ها برای چاپ پرچم تشریفاتی در تهران آشنا کنیم. با ما همراه باشید.

چاپ پرچم رومیزی تشریفاتی

اگر در یک شرکت بزرگ فعالیت دارید و می خواهید اقتدار شرکت را به همگی نشان دهید می توانید از پرچم های رومیزی برای این منظور استفاده کنید. البته قرار دادن پرچم رومیزی تشریفاتی بر روی میزهای سالن یک عرف اجتماعی محسوب شده و درخشش خاصی را برای شرکت شما رقم خواهد زد.  قرار دادن پرچم با لوگو شرکت مربوطه بر روی میز یک زیبایی خاصی را به محیط کاری شما القا خواهد کرد.

از پارچه های متفاوتی می توان برای چاپ پرچم تشریفاتی طرح های مورد نظر بر روی پرچم رومیزی استفاده کرد اما معمولاً از پارچه های ساتن مات و یا براق برای چاپ پرچم این منظور استفاده می شود. دیدن پرچم واحد مربوطه به طور ناخودآگاه در افراد آن اقتدار و بزرگی شرکت را انعکاس می کند. برای اقتدار بخشیدن به کسب و کارتان بهتر است که در مکان‌های عمومی و نمایشگاه ها از چاپ کردن برند و لوگو بر روی پرچم حتما استفاده نمایید.

پس از تولید پرچم های رومیزی می توان آنها را بر روی پایه های سنگی و یا پایه های فلزی قرارداد. چاپ لوگو بر روی ساتن مات رنگ ها را کاملاً شفاف و زیبا نشان می‌دهد پرچم رومیزی باید در ابعاد خاصی چاپ گردد معمولاً پرچم ها را در اندازه ۲۰ در ۳۰ سانتی متر تولید می نمایند. شما می توانید لوگو خود را هم به صورت یک رو و هم به صورت دو رو بر روی پرچم چاپ نمایید. روش جدیدی که برای چاپ کردن پرچم رومیزی مورد استفاده شرکت های مختلف از جمله دنیای پرچم قرار گرفته است چاپ به صورت لیزری می باشد.

جاکلیدی تبلیغاتی اکرولیک بیضی (دورو)

شناسه: 2144
تومان 29,000
جاکلیدی درجه یک شیشه ای اکرولیک با چاپ رنگی دوطرف همراه با جعبه مقوایی سفید رنگ این جاکلیدی با چاپ دوطرف عرضه می گردد (هزینه چاپ محاسبه شده) حداقل خرید جاکلیدی اکرولیک 500 عدد می باشد

جاکلیدی تبلیغاتی اکرولیک شیشه ای(دورو)

شناسه: 2145
تومان 29,000
جاکلیدی پلاستیکی اکرولیک مستطیل مدادی با چاپ اختصاصی دوطرف به صورت کاملا رنگی همراه با جعبه مقوایی سفید این جاکلیدی با چاپ دوطرف عرضه می گردد (هزینه چاپ محاسبه شده) حداقل خرید جاکلیدی 500 عدد می باشد

جاکلیدی تبلیغاتی اکرولیک مستطیلی (2رو)

شناسه: 2143
تومان 29,000
قیمت جاکلیدی شیشه ای مستطیل اکرولیک با چاپ رنگی دوطرفه محاسبه شده است. این جاکلیدی با جعبه مقوایی سفید عرضه می گردد. حداقل خرید جاکلیدی شیشه ای 500 عدد می باشد.

جاکلیدی تبلیغاتی فلزی بند چرمی 2140

شناسه: 2140
تومان 58,000
جاکلیدی فلزی قفل کمری با ترکیب چرم مصنوعی و یراق فلزی می باشد. این محصول با بسته بندی جعبه مقوایی سفید عرضه می گردد حداقل خرید جاکلیدی فلزی 200 عدد می باشد
هزینه چاپ رنگی برای 500 عدد و بیشتر هر عدد 5500 تومان
هزینه چاپ رنگی برای زیر 500 عدد 2.750.000 تومان
هزینه حک لیزر هر عدد 3500 تومان

جاکلیدی تبلیغاتی فلزی مدیریتی 2141

شناسه: 2141
تومان 48,500
جاکلیدی درجه یک با ترکیب چرم مصنوعی و یراق فلزی می باشد. بند چرمی جاکلیدی در دو رنگ مشکی و عسلی قابل تولید می باشد. این محصول جعبه مقوایی عرضه می گردد حداقل خرید جاکلیدی فلزی 200 عدد می باشد
هزینه چاپ رنگی (لیبل ژله ای) برای 500 عدد و بیشتر هر عدد 5500 تومان
هزینه چاپ رنگی برای زیر 500 عدد 2.750.000 تومان
هزینه حک لیزر هر عدد 3500 تومان

جاکلیدی تبلیغاتی مدیریتی چرمی فلزی 2142

شناسه: 2142
تومان 48,500
جاکلیدی درجه یک با ترکیب چرم مصنوعی و یراق فلزی می باشد. این محصول با جعبه مقوایی عرضه می گردد حداقل خرید جاکلیدی فلزی 200 عدد می باشد
هزینه چاپ رنگی (لیبل ژله ای) برای 500 عدد و بیشتر هر عدد 5500 تومان
هزینه چاپ رنگی برای زیر 500 عدد 2.750.000 تومان
هزینه حک لیزر هر عدد 3500 تومان

چاپ پرچم رومیزی در تهران

پرچم تشریفاتی، یک نماد برای نشان دادن احترام به یک شخص، موقعیت یا رویداد خاص است. این پرچم‌ها معمولاً در جشن ها، مراسم تشریفاتی، مراسم قرارداد، تشییع جنازه و دیگر رویدادهای خاص استفاده می‌شوند. اگر در تهران هستید و می خواهید یک پک از پرچم تشریفاتی را برای خود سفارش دهید در ابتدا مدل های این پرچم ها را در فاخر گیفت مشاهده کنید. برای چاپ پرچم رومیزی در تهران می توانید با شماره های درج شده تماس حاصل نمایید و اطلاعات لازم را از مشاورین هدایای تبلیغاتی فاخر گیفت جویا شوید.

چاپ پرچم تشریفات اختصاصی

پرچم‌های تشریفاتی به عنوان نماد احترام به شخصیت‌های مهم، مثل پادشاهان، شاهزادگان، سفرای خارجی و دیگر مقامات، استفاده می‌شوند. در این موارد، پرچم تشریفاتی نمایانگر قدرت و اعتبار شخصیت مذکور است. در این حالت می توانید از چاپ چرم تشریفاتی اختصاصی استفاده کنید و به عنوان مثال برای نشان دادن همبستگی میان طرفین نمادهای هر دو کشور را در دو طرف پرچم درج کنید.

پرچم تشریفاتی به عنوان یک نماد احترام به رویدادهای خاص مانند جشن‌ها، عروسی‌ها و مراسم تشریفاتی نیز استفاده می‌شود. در این موارد، پرچم تشریفاتی نشان دهنده اهمیت و خاصیت رویداد است. البته مراسماتی که بیان شدن محدود به مراسم های تشریفاتی سران می شود. در مراسمات و جشن هایی که از کشورهای مختلف میهمان دعوت کرده اید چاپ پرچم تشریفاتی اختصاصی را در اولویت قرار دهید.

پرچم تشریفاتی معمولاً در رنگ‌های قرمز، سفید و طلایی طراحی می‌شود. این رنگ‌ها به عنوان نمادهای قدرت، احترام و رونق در فرهنگ‌های مختلف شناخته شده‌اند. همچنین، پرچم تشریفاتی معمولاً به صورت مستطیلی با ابعاد ۹:۶ طراحی می‌شود. شما عزیزان می توانید طرح و رنگ مخصوص به خود را به مجموعه فاخر گیفت سفارش دهید.

در بسیاری از کشورها، پرچم تشریفاتی به عنوان نماد ملی وجود دارد. این پرچم‌ها معمولاً در مراسم‌های ملی، جشن‌های ملی و سایر رویدادهای ملی استفاده می‌شوند. پرچم تشریفاتی ملی به عنوان نماد وحدت و هویت ملی در اغلب کشورها شناخته شده است. برای چاپ پرچم تشریفاتی اختصاصی تماس بگیرید.

چاپ پرچم تشریفاتی در تهران

چاپ پرچم تشریفاتی در تهران

سفارش پرچم تشریفاتی

پرچم تشریفاتی در بسیاری از فرهنگ‌ها نقش مهمی در مراسم‌های تشریفاتی دارد. در بسیاری از کشورها، پرچم تشریفاتی به عنوان نماد احترام به مهمانان خارجی استفاده می‌شود. همچنین، در برخی فرهنگ‌ها، پرچم تشریفاتی به عنوان نماد احترام به پدر و مادر استفاده می‌شود. برای چاپ پرچم تشریفاتی اختصاصی کافیست مدل مورد نظر خود را انتخاب کنید.

در مراسم تشییع جنازه نیز، پرچم تشریفاتی بسیار معمول است. پرچم تشریفاتی در این موارد به عنوان نماد احترام به جسد فقید و نشان دادن اعتزاز به خاطر خدمات او به جامعه استفاده می‌شود.

پرچم تشریفاتی در فرهنگ‌های شرقی و غربی نقش مهمی در مراسم تشریفاتی دارد. در فرهنگ‌های شرقی، پرچم تشریفاتی به عنوان نماد احترام به شخصیت‌های مهم و بزرگ استفاده می‌شود. در فرهنگ‌های غربی نیز، پرچم تشریفاتی به عنوان نماد احترام به مهمانان خارجی و مقامات محترم استفاده می‌شود.

در بسیاری از کشورها، پرچم تشریفاتی به عنوان نماد احترام به خاطرات و رویدادهای تاریخی مورد استفاده قرار می‌گیرد. در این موارد، پرچم تشریفاتی نشان دهنده اهمیت و خاصیت رویداد تاریخی است.

پرچم تشریفاتی در بسیاری از رویدادهای خاص، نقش مهمی در جذب توجه و جلب نظر دارد. این پرچم‌ها با طراحی زیبا و جذاب، به عنوان یک نماد زیبایی و تماشایی شناخته شده‌اند.

در نهایت، پرچم تشریفاتی یک نماد قدرت، اعتبار و احترام در فرهنگ‌های مختلف است. با طراحی زیبا و معنایی، این پرچم‌ها در رویدادهای خاص و مهم، نشان دهنده اهمیت و خاصیت آن رویداد می‌شوند.

سبد خرید

ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

استعلام قیمت + مشاوره رایگان