ADD ANYTHING HERE OR JUST REMOVE IT…

چاپ جاکارتی تبلیغاتی یکی از هدایای تبلیغاتی است که می تواند نقش زیادی در شرکت یا برند مورد نظر داشته باشد. همه ی افراد هدیه دادن و هدیه گرفتن را دوست دارند. کارمندان یک شرکت و یا مشتریان آن نیز هدیه گرفتن را دوست خواهند داشت به طوری که آیت هدایا تاثیر زیادی در نگاه آن ها به شرکت خواهد داشت. از این رو شرکت ها و برند های مختلف سالانه و به مناسبت های مختلف، هدایای تبلیغاتی متنوعی را برای کارمندان و یا مشتریان شرکت در نظر می گیرند. یکی از این هدایای تبلیغاتی که می توان به آن اشاره کرد جاکارتی های تبلیغاتی می باشد. اگر می خواهید با چاپ جاکارتی تبلیغاتی و مطالب دیگری مانند چاپ جاکارتی تبلیغاتی در تهران، بهترین چاپ جاکارتی تبلیغاتی و ... بهتر و هر چه بیشتر آشنا شوید به شما پیشنهاد می شود که در ادامه هم همراه با هدایای تبلیغاتی فاخرگیفت بمانید.

چاپ جاکارتی تبلیغاتی ارزان

همان طور که اشاره شد یکی از هدایای تبلیغاتی جاکارتی می باشد و چاپ جاکارتی تبلیغاتی می تواند تاثیر زیادی بر روی شرکت داشته باشد. جاکارتی های تبلیغاتی از نظر جنس در انواع مختلفی طراحی شده اند که هر کدام از آن ها ویژگی های خاص خود را دارند. در ادامه به معرفی برخی از انواع جاکارتی ها اشاره شده است:

چاپ جاکارتی تبلیغاتی فلزی

جاکارتی های تبلیغاتی فلزی همان طور که از نام آن ها نیز پیداست، از جنس فلز می باشند. با توجه به جنس این نوع از هدایای تبلیغاتی، می توان به این نتیجه رسید که از مقاومت بسیار بالایی برخوردار هستند و در برابر ضربه های احتمالی تحمل زیادی دارند اما انعطاف پذیری آن ها بسیار کم می باشد.

کسب اطلاعات بیشتر: مشاهده قیمت جاکارتی رومیزی تبلیغاتی

چاپ جاکارتی تبلیغاتی در تهران

چاپ جاکارتی تبلیغاتی در تهران

چاپ جاکارتی تبلیغاتی چوبی

مورد بعدی در رابطه با انواع چاپ جاکارتی تبلیغاتی، جاکارتی های چوبی می باشند. این نوع از جاکارتی ها به دو دسته تقسیم بندی می شوند. دسته اول جاکارتی هایی که از چوب طبیعی ساخته می شوند و دسته دوم جاکارتی هایی هستند که از چوب غیر طبیعی ساخته می شوند. جاکارتی های تبلیغاتی چوبی که از چوب طبیعی ساخته شده اند، قیمت بالاتری نسبت به سایر جاکارتی های تبلیغاتی دارند. البته به این موضوع نیز توجه داشته باشید که کیفیت و ماندگاری آن ها نیز طبیعتا بیشتر می باشد.

چاپ جاکارتی تبلیغاتی پلاستیکی

یکی دیگر از جاکارتی های تبلیغاتی، نوع پلاستیکی آن ها می باشد. جاکارتی های تبلیغاتی پلاستیکی درست بر عکس جاکارتی های تبلیغاتی فلزی، انعطاف پذیری بسیار بالایی دارند. اما نقطه ضعف این نوع از هدایای تبلیغاتی نیز مقاومت آن ها می باشد. مقاومت جاکارتی های تبلیغاتی پلاستیکی در برابر ضربه ها و آسیب های احتمالی بسیار پایین می باشد و نسبت به دیگر جاکارتی ها ضعیف تر است.

چاپ جاکارتی تبلیغاتی چرمی

آخرین موردی که از انواع جاکارتی ها به آن اشاره شده است، جاکارتی تبلیغاتی چرمی می باشد. این نوع از جاکارتی ها نیز به دو دسته تقسیم می شوند که عبارتند از جاکارتی تبلیغاتی چرم اصل و جاکارتی چرم غیر اصل. جاکارتی تبلیغاتی چرم اصل نیز به مانند جاکارتی های چوبی طبیعی از قیمت بسیار بالایی برخوردار می باشند که البته این موضوع به دلیل کیفیت بالای آن ها نیز می باشد. قیمت جاکارتی تبلیغاتی.

شما می توانید با توجه به سلیقه شخصی خود یکی از انواع این جاکارتی ها را انتخاب کرده و نسبت به چاپ جاکارتی تبلیغاتی در تهران و یا سایر نقاط اقدام کنید. اما بهتر است به این نکته نیز توجه کافی داشته باشید که این هدایا را برای چه کسی در نظر گرفته اید. به طور مثال اگر به دنبال هدیه دادن به تعداد زیادی از کارمندان شرکت هستید، انتخاب جاکارتی تبلیغاتی چوبی طبیعی می تواند هزینه های بسیار زیادی را برای شما در بر داشته باشد و در این مورد بهتر است موردی که قیمت به صرفه تری دارد را انتخاب کنید. اما در صورتی که می خواهید این هدیه را به یک شخص به عنوان مثال به مدیر یک شرکت بدهید، جاکارتی تبلیغاتی چوبی طبیعی می تواند گزینه مناسبی باشد. در واقع بهترین چاپ جاکارتی تبلیغاتی باید بر اساس تعداد و فرد مورد نظری که می خواهید به آن هدیه بدهید، انتخاب شود.

کسب اطلاعات بیشتر: خرید جاکارتی عمده از تهران

چاپ جاکارتی تبلیغاتی در تهران

حال که با انواع چاپ جاکارتی تبلیغاتی در تهران آشنا شدید، بهتر است بدانید که این نوع از هدایای تبلیغاتی چه مزایا و فوایدی دارد:

چاپ جاکارتی تبلیغاتی در تهران

چاپ جاکارتی تبلیغاتی در تهران

ایجاد حس بهتر در کارمندان: با توجه به حس خوشایندی که کادو گرفتن به همه ی افراد می دهد، هدیه دادن جاکارتی های تبلیغاتی نیز می تواند حس خیلی خوبی در کارمندان یک شرکت ایجاد کند و در نتیجه تمرکز آن ها را نیز بالاتر برده و بهره وری آن ها نیز بیشتر از قبل می شود.

کسب اطلاعات بیشتر: سفارش جاکارتی تبلیغاتی ارزان قیمت

وفا دار شدن مشتریان: هدیه دادن به مشتریان شرکت می تواند حس اعتماد آن را نسبت به شرکت دو چندان کند و یا به عبارتی دیگر آن ها را نسبت به خرید از شرکت وفا دار تر کند.

ایجاد مشتریان جدید: از دیگر مزایای هدایای تبلیغاتی مانند جاکارتی های تبلیغاتی، می توان به جذب مشتریان جدید برای شرکت اشاره نمود. با هدیه دادن این جاکارتی ها، رغبت مشتریان جدید نسبت به خرید جاکارتی تبلیغاتی از شرکت بیشتر شده و در نتیجه آن فروش شرکت نیز بیشتر خواهد شد.

تبلیغ محصولات شرکت: این نوع از هدایا خود می توانند به عنوان یک تبلیغ برای هر یک از محصولات شرکت عمل کنند. این نوع تبلیغ می تواند ماندگاری بالایی در ذهن مخاطب ایجاد کند و در نتیجه باعث افزایش مشتریان شرکت و سود بیشتر آن ها شود.

بهترین چاپ جاکارتی تبلیغاتی

امید است مطالب بیان شده در طی بحث چاپ جاکارتی تبلیغاتی و عناوین دیگری از جمله چاپ جاکارتی تبلیغاتی در تهران، بهترین چاپ جاکارتی تبلیغاتی و ... به اندازه کافی برای شما مفید بوده و در بالا بردن سطح آگاهی شما نسبت به این هدایای تبلیغاتی موثر بوده باشد. اگر به دنبال بهترین چاپ جاکارتی های تبلیغاتی هستید به شما توصیه می شود که به سایت فاخرگیفت که یکی از بهترین و مجرب ترین مراکز فروش هدایای تبلیغاتی می باشد، مراجعه بفرمایید و سوالات خود را با مشاوران این مجموعه که همواره آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشند،در میان بگذارید تا از خدمات این مجموعه بهره مند شوید.

سبد خرید

ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

استعلام قیمت + مشاوره رایگان