ADD ANYTHING HERE OR JUST REMOVE IT…

یکی از بهترین انواع هدایای تبلیغاتی ست مدیریتی لاکچری می باشد. به طور کلی هدایای تبلیغاتی به دلیل تاثیر گذاری مثبت زیاد همواره توسط بسیاری از کسب و کار های مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. هدایای تبلیغاتی انواع و اقسام مختلفی دارند و شما به عنوان صاحب یک کسب و کاری که به دنبال استفاده از هدایای تبلیغاتی هستید، دست کاملا بازی در انتخاب هدیه مد نظرتان دارید و می توانید از میان طیف وسیعی از محصولات، آن هدیه ای که بیشتر می پسندید را برای تبلیغ کسب و کارتان انتخاب کنید. اما یکی از بهترین هدایای تبلیغاتی به خصوص برای هدیه دادن به افراد رده بالا و مدیران هم، ست مدیریتی تبلیغاتی می باشند. برای این که راجع به هدایای تبلیغاتی و به خصوص ست های مدیریتی اطلاعات بیشتری کسب نمایید، در ادامه بحث هم همراه فاخرگیفت بمانید تا موضوعاتی مثل خرید ست مدیریتی لاکچری، قیمت ست مدیریتی لاکچری، مشاهده ست مدیریتی لاکچری و... برای شما بیان شوند.

خرید ست مدیریتی لاکچری

بدون فوت وقت به سراغ موضوع اصلی یعنی خرید ست مدیریتی لاکچری می رویم. درباره تعریف کلی ست مدیری باید گفت که ست مدیریتی لاکچری یا در کل همان ست مدیریتی تبلیغاتی همان طور که از نامش هم پیداست بیشتر جهت هدیه دادن به مدیران و کارمندان ارشد مورد استفاده قرار می گیرد. ست مدیریتی از انواع مختلفی برخوردار است که به تناسب ارزش مالی آن بعنوان هدیه تبلیغاتی ارائه می شود. ست رومیزی مدیریتی می تواند از نوع چرم طبیعی، مصنوعی، فلزی و غیره باشد. این ست های تبلیغاتی شامل ست مدیریتی دوتکه، سه تکه و یا حتی می تواند شامل هدایای بیشتری باشد که از خودکار، جاکلیدی، کیف پول جیبی یا کیف پول پالتویی، جاکارتی، فلش مموری و غیره تشکیل می شود. شما برای مشاهده ست مدیریتی لاکچری و یا خرید آن ها، می توانید به فروشگاه اینترنتی فاخرگیفت مراجعه نمایید.

خرید ست مدیریتی لاکچری

خرید ست مدیریتی لاکچری

در مورد خود ست مدیریتی لاکچری هم باید گفت که این ست‌ها اغلب قیمت بالایی دارند و بیشتر مواقع دارای بسته‌بندی‌های بسیار شیک و فاخری هستند تا جلوه‌ی زیبایی داشته باشند. این محصولات برای تبلیغات و برندسازی شرکت‌های لاکچری بسیار مناسب هستند و برای سمینارها و همایش‌های خاص خریداری می‌شوند. شرکت‌هایی که رقابت تجاری بالایی دارند اغلب به دلیل لوکس و لاکچری بودن حوزه فعالیت، نیاز به ست‌های مدیریتی لاکچری هم خواهند داشت. این کالاها به دلیل لاکچری بودن می‌توانند تأثیر خوبی بر کسب و کار بگذارند.

کسب اطلاعات بیشتر: سفارش تقویم تبلیغاتی ارزان قیمت

اما در ارتباط با این که ست مدیرتی تبلیغاتی دقیقا شامل چه وسایلی می شود باید گفت که هدایای مدیریتی شامل کیف پول، خودکار، سررسید، فلش مموری، جاسوئیچی، چراغ قوه، جاکارتی و… است که نحوه بسته بندی و چیدمان محصولات آن را به هدایای خاص تبدیل می کند. ست مدیریتی لاکچری دارای قیمت نسبتا بالایی می باشد. بنابراین توصیه می شود آن را بیشتر به مدیران عالی رتبه اهدا کنید. این ست ها شامل خودکار نفیس، سررسید وزیری با لب طلایی، یادداشت اروپایی با لب طلایی، جا کارتی، جا کلیدی و یک جعبه پوستماری نفیس می شود. جعبه پوست ماری نفیس، ساخته شده از چوب بوده و مقاومت بالایی دارد. از این جعبه برای نگهداری اشیاء قیمتی استفاده می کنند. یادداشت اروپایی نیز همانند سررسید وزیری می باشد که جلد آن را با سایر وسایل هماهنگ می کنند و به صورت یادداشت شیک می باشد که تاریخ ندارد. جا کلیدی و جا کارتی که از چرم می باشند را نیز با بقیه وسایل ست می کنند.

این نکته را هم بد نیست بدانید که طبق تحقیقاتی که انجام شده، دادن انواع ست مدیریتی لاکچری یا ست های هدیه ای که به مدیران و سرپرستان بخش ها داده می شود، تاثیر بسیار بالایی روی کارکرد آنها و برندینگ مرکز عرضه کننده ست دارد. هدف از طراحی این ست ها به ظاهر قدردانی از زحمات مدیران و سرپرستان یک شرکت یا مرکز مورد نظر است. ولی در اصل این کالاها برای تبلیغات و بازاریابی بیشتر مراکز عرضه می شوند. امروزه ست های مدیریتی به صورت کاملا اختصاصی و با طراحی های خاص آماده می شوند. خدمات، محصولات، لوگو و نام هر کسب و کاری به صورت کاملا حرفه ای روی قسمت های مختلف ست حک می شود. با توجه به مصرفی بودن کالاهای قرار داده شده داخل ست ها، این امر باعث تبلیغات و برندسازی مرکز عرضه کننده ست شده است. شما برای خرید ست مدیریتی لاکچری با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت می توانید با شماره های درج شده در سایت فاخرگیفت تماس حاصل نمایید.

قیمت ست مدیریتی لاکچری

ست های تبلیغاتی که امروزه برای پیشرفت انواع کسب و کار توانسته‌اند جایگاه خود را ثابت کنند، راشما در بین اقلام متفاوت می‌توانید مشاهده کنید. با توجه به اقلامی که در ست مورد نظر بکار می‌رود. کیفیت و قیمت متفاوتی را می‌توان در نظر گرفت. دقت و ظرافتی که بر روی طراحی صرف می‌شود صددرصد قیمت متفاوت‌تری را ارائه می‌دهد و به همین دلیل، سعی کنید از ست‌های فوق‌العاده شیک و باکلاس استفاده کنید. مهم‌تر از همه برای برآورد قیمت ست مدیریتی لاکچری از سایت‌ فاخرگیفت کمک بگیرید، چراکه در سایت فاخرگیفت شما تمام جزئیات را می‌توانید مشاهده کنید و با بررسی قیمت ست های مدیریتی لاکچری، می توانید برای خرید ست مدیریتی لاکچری بهترین را انتخاب کنید. در هر صورت امروزه ست‌های تبلیغاتی با کیفیت‌های متفاوت اقلام گوناگون را با قیمت‌های خاصی ارائه می‌دهند. بد نیست حال که تا اینجا آمدیم با یکسری از مزایای کلی هدایای تبلیغاتی هم آشنا شویم.

کسب اطلاعات بیشتر: معرفی کاربردی ترین هدایا تبلیغاتی

خرید ست مدیریتی لاکچری

خرید ست مدیریتی لاکچری

  • جایگزین کردن هدایای تبلیغاتی به جای کارت ویزیت.
  •  چاپ نام تبلیغاتی خود در ذهن مشتری با هدیه دادن وسایل کاربردی به آنان.
  •  بازاریابی قدرتمند با هزینه کم.
  •  تبلیغات و بازاریابی فیزیکی باکمترین هزینه.
  •  تاثیر گذاری بیشتر.
  •  اهمیت دادن به مشتری و خشنود کردن او که منجر به اعتماد به نام تجاری شما خواهد شد.

مشاهده ست مدیریتی لاکچری

مباحثی در طول بحث ست مدیریتی لاکچری عنوان شدند که امید است برای شما مفید و کاربردی بوده باشند. به طور کلی ست مدیریتی یکی از هدایای تبلیغاتی نفیس در سطح مدیران ارشد، مدیران عامل و معاونین یک شرکت محسوب می‌شود که در جهت جذب مخاطب و تأثیرگذار مثبت انجام می‌گیرد. این هدایای تبلیغاتی انواع مختلف دارند که شما می‌توانید براساس فاکتورهای گفته شده گزینه مناسب‌تر را انتخاب کنید. در نهایت هم باید گفت که به شما عزیزان توصیه می شود که برای مشاهده ست مدیریتی لاکچری در مدل های مختلف و یا برای اطلاع از قیمت ست مدیریتی لاکچری، حتما سری هم به سایت معتبر و حرفه ای فاخر گیفت بزنید.

سبد خرید

ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

استعلام قیمت + مشاوره رایگان