ADD ANYTHING HERE OR JUST REMOVE IT…

لیوان تبلیغاتی پلاستیکی

یکی از بهترین و مناسب قیمت ترین انواع هدایای تبلیغاتی، لیوان تبلیغاتی پلاستیکی می باشد. هدف از دادن هدایای تبلیغاتی این است که مشتری جذب شود، و هر چقدر هم که این هدیه تبلیغاتی بیشتر توسط فرد گیرنده مورد استفاده قرار بگیرد، افراد و اطرافیانش بیشتری از طریق او با نام شرکت و برند شما آشنا خواهند شد. به همین خاطر هدایای تبلیغاتی در 90 درصد اوقات، از میان وسایل و لوازم کاربردی انتخاب می شوند تا کاربر دائما با آن ها کار کند و به طور نا خودآگاه برند و کسب و کار شما را به اطرافیانش معرفی کند. یکی از این هدایای تبلیغاتی هم که از قضا در دسته هدایای تبلیغاتی بسیار پر کاربرد قرار می گیرند، لیوان های تبلیغاتی هستند. لیوان ها به این دلیل که وسیله یک بار مصرفی نیستند و در طول روز چندین بار توسط فردی که آن را هدیه گرفته استفاده می شوند، یکی از بهترین هدایای تبلیغاتی هستند، و در کل استفاده از آن ها یکی از بهترین شیوه های تبلیغاتی می باشد. یکی از این انواع لیوان های تبلیغاتی اما، که خود در میان لیوان های تبلیغاتی بسیار پرطرفدار است، لیوان تبلیغاتی پلاستیکی است. برای این که بیشتر در مورد موضوعاتی مثل خرید لیوان پلاستیکی تبلیغاتی، قیمت لیوان تبلیغاتی پلاستیکی و... بدانید، در ادامه بحث هم همراه هدایای تبلیغاتی فاخرگیفت بمانید.

انواع لیوان تبلیغاتی پلاستیکی

قبل از انجام هر کاری و فهمیدن قیمت لیوان تبلیغاتی پلاستیکی، بهتر است که با انواع لیوان تبلیغاتی پلاستیکی آشنا شویم. یکی از شیوه های تبلیغاتی که طرفداران زیادی را توانسته به خود جذب کند، لیوان تبلیغاتی پلاستیکی است، که با استفاده از آن مشاغل مختلف می توانند با چاپ لوگو و متن دلخواهشان، برای برندشان تبلیغات انجام دهند. این نوع هدایای تبلیغاتی به علت فضای مناسبی که برای چاپ متن دارند، گزینه ی مناسبی جهت تبلیغاتی کسب و کار شما هستند. اما اگر میخواهید بیشتر مورد توجه مخاطب قرار گیرد، زیاد روی آن را شلوغ نکنید. چاپ بر روی این لیوان تبلیغاتی پلاستیکی، از نوع چاپ تامپو می باشد و به ندرت کم رنگ یا پاک می شود. در نتیجه می تواند جز هدایا تبلیغاتی ماندگار و با دوام باشد. لیوان وسیله ای است که هر فرد در طول روز به آن احتیاج دارد و به طور مکرر در خانه، محل کار و… از آن استفاده می کند و یکی از وسایل شخصی هر شخض می باشد. بنابراین شما می توانید مطمئن باشید که روزانه چندین ساعت مخاطبتان به آن توجه خواهند کرد. این لیوان ها را می توانید در نمایشگاه ها هم می توانید عرضه کنید که تا مدت ها بعد از تمام شدن رویداد، تبلیغات شما در دست مشتریانتان باشد. با همه این تفاسیر خرید لیوان پلاستیکی از مجموعه های معتبری مثل فروشگاه اینترنتی فاخر گیفت، یک تصمیم بسیار منطقی و هوشمندانه می باشد. برای این که بیشتر با مزیت های استفاده از لیوان تبلیغاتی پلاستیکی آشنا شوید، مزایای این نوع از هدایای تبلیغاتی در زیر آورده شده است.

کسب اطلاعات بیشتر: بهترین هدیه تبلیغاتی جیست؟

قیمت و خرید انواع لیوان تبلیغاتی پلاستیکی

قیمت و خرید انواع لیوان تبلیغاتی پلاستیکی

لیوان پلاستیکی دارای قیمت مناسب و ارزانتری نسبت به سایر لیوانها است و بدلیل هزینه کمتر میتوان از آن برای تعداد مخاطبین بیشتر و حوزه های گسترده تری در تبلیغات استفاده نمود.

 مزیت بعدی این لیوان نشکن بودن آنست و این مزیت باعث افزایش طول عمر و کاربرد آن و در نتیجه نمایش تبلیغ در گستره زمانی بیشتری می گردد.

امکان انتخاب رنگ به سلیقه و خواست مشتری حتی میتوان رنگ داخل لیوان و بدنه خارجی ان متفاوت باشد و همین امر امکان ایجاد تنوع و همخوانی هرچه بیشتر با رنگهای لوگو و برند مورد نظر را فراهم میسازد.

خرید لیوان تبلیغاتی پلاستیکی

درست است که خرید لیوان تبلیغاتی پلاستیکی یک راه مارکتینگ و بازاریابی بسیار خوب می باشد، اما در زمان خرید و سفارش آن ها بع یکسری نکات باید توجه فرمایید که در زیر برخی از آن ها را می بینیم.

همانطور که اشاره شد لیوان‌های تبلیغاتی دارای تنوع زیادی هستند اما معمولا استفاده از لیوان تبلیغاتی پلاستیکی برای اهداف بازاریابی بهتر عمل می ‌کند. لیوان های تبلیغاتی پلاستیکی دارای شکل ظاهر جذابی هستند و به شما اجازه خواهد داد علاوه بر امر تبلیغات، از آنها برای هدیه دادن به مدیران و کارمندان شرکت هم استفاده کنید.

 کیفیت لیوان های پلاستیکی تبلیغاتی از اهمیت زیادی برخوردار است. اگر تنها پس از یک بار استفاده داخل لیوان ترک بردارد، افراد سریعا آن را جایگزین خواهند کرد و عملا تبلیغات شما با شکست روبه ‌رو می‌شود.

 استفاده از جنس با کیفیت، علاوه بر حفظ اعتبار برای شرکت باعث افزایش طول عمر هدیه تبلیغاتی هم خواهد شد.

 لیوان‌ های پلاستیکی تبلیغاتی دارای تنوع زیادی هستند و هر کدام از آن‌ها قیمت مشخصی دارند. پس از اینکه رنگی زیبا انتخاب کردید، این طراحی شماست که جذابیت هدیه تبلیغاتی را دو چندان می ‌کند. با طراحی زیبا نظر ببیندگان را به سمت هدیه تبلیغاتی خود جلب کنید تا کمپین تبلیغاتی پربازده‌ تری را تجربه کنید. زیبایی ليوان باعث ماندگار شدن هدیه تبلیغاتی بر روی میز مشتریان خواهد شد.

کسب اطلاعات بیشتر: بودجه لازم برای هدایای تبلیغاتی چقدر است؟

کیفیت چاپ روی ليوان هم مهم است و باید از روش چاپ مطمئنی برای پیاده سازی طراحی خود بهره برید.

قیمت و خرید انواع لیوان تبلیغاتی پلاستیکی

قیمت و خرید انواع لیوان تبلیغاتی پلاستیکی

 لیوان تبلیغاتی جز هدایای تبلیغاتی قیمت مناسب است که با بودجه‌ای نه چندان زیادی می‌توان تعداد زیادی از آن‌ها را سفارش داد.

اگر این هدیه را در مناسبت‌های خاص خدمت مردم ارائه دهید، اثر بهتری از خود به نمایش خواهد گذاشت.

قیمت لیوان تبلیغاتی پلاستیکی

امید است مطالبی که در طی بحث بیان شدند مثل انواع لیوان تبلیغاتی پلاستیکی، خرید لیوان تبلیغاتی پلاستیکی، قیمت لیوان تبلیغاتی پلاستیکی و.... برای شما مفید و کاربردی بوده باشند. در کل لیوان های تبلیغاتی پلاستیکی دارای نوع های مختلفی می باشد که باعث می شود قیمت های متفاوتی نیز داشته باشد، ابعاد لیوان، میزان فشردگی پلاستیک و اقلام همراه با لیوان تبلیغاتی مانند قاشق یا زیرلیوانی تاثیر مستقیمی در قیمت گذاری دارد. قیمت چاپ نیز با توجه به قیمت خود لیوان بالا نیست و لازم نیست که نگران قیمت چاپ باشید. در نهایت هم باید گفت که لیوان تبلیغاتی پلاستیکی یکی از پرکاربردترین و محبوب ترین هدایای تبلیغاتی است که بعد از پوشیدنی ها مقرون به صرفه ترین نوع هدیه نیز محسوب می شود. اگر قصد سفارش لیوان های تبلیغاتی را دارید، به شما توصيه می شود که سری هم به یکی از بهترین مجووعه های فعال در حوزه هدایای تبلیغاتی، یعنی سایت فاخرگیفت بزنید.

سبد خرید

ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

استعلام قیمت + مشاوره رایگان